Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en heb hier nog een kleuter van 3,5 lopen. Daarnet was er een vriendinnetje komen spelen en ze hadden echt heel veel rommel gemaakt, opruimen staat niet in de woordenschat dus heb ik dat maar gedaan. Ik heb vaak moeten voorover buigen en nu heb ik een heel beurs gevoel in mijn buik, het voelt heel onaangenaam. Is dat van de inspanning ? En kan dit kwaad ?
Zo, ik weet nog niet met zekerheid te zeggen of ik zwanger ben, maar als ik dit lees herken ik het wel en als ik zwanger zou zijn dan is dat nog maar 4 weken. Gisteren toen ik ging stofzuigen en dweilen had ik ontzettende buikpijn en kreeg ik last van m'n heupen en van m'n rug. Vooral lage rugpijn. Dus als ik dit zo lees dan begin ik me steeds meer en meer te verheugen dat het raak kan zijn! Maar ik denk niet dat ik dan in een erge dip ga zitten als het niet zo is (we gaan gewoon door!), maar wel vreemd dat ik dan zulke pijnen heb bij inspanning en er blijkt niks te zijn. Aaaaaaaaah, ik moet nog een weekje wachten voor dat ik ga testen, i.v.m. m'n cyclus die schommelt.