Hoi ik ben nu 31 weken zwanger en krijg last van mijn schaambeen, helemaal met tillen en boodschappen doen. heb nu een nacht rust gehad maar voel het nog... herkennen jullie dit?
Ja, ik heb daar ook heel erg last van. Heeft ook weer te maken met je bekken zei mijn gyn. Bij mij was het eerst alleen mijn schaambeen, en toen begon het helemaal door te trekken naar mijn rug. Ik kwam met deze klachten bij de gyn, en die vertelde dat er weinig aan te doen is en dat ik meer rust moest nemen. Ik hoop dat het bij jou beter gaat
Das mooi balen, wordt dus ook niet meer minder? Ik zal is eens gaan googlen... ik moet nl m'n dochter van net 1 ook nog veel tillen en dat doet nu heel pijn....
Heel herkenbaar, ben bang dat het ook niet veel beter gaat worden. In ieder geval veel sterkte ermee. Liefs Sonja
Yup... als ik een hele avond gewerkt heb in het jongerencentrum dan voelt het alsof iemand me in mijn 'kruis geschopt heeft'. Vaak trekt het dan ook nog door naar mijn linkerbil en onderrrug. Maar ik merk wel dat het wegtrekt als ik het rustig aan doe en lopen en zitten veel afwissel.
JA ik heb het ook heel erg gehad rond die periode. Ik heb een bekkenband gekocht die ik om deed als ik veel moets lopen en staan. Het is het verweken van het bekken en een goed tekene want het hoofdje moet ook langs het schaambeen en dat is dus lekker soepel.