ik heb heel leuk 2 buikbanden gekocht ...... maar draag je die nu onder je shirtje of over je shirtje ...? ik dacht heel leuk om hem onder mijn shirtje te dragen ...maar dan zie je hem dus niet ....
Nee dan zie je ze niet. Meeste vrouwen dragen ze over hun shirt. Moet je wel goed kiken dat je shirt niet aan de onderkant van de band komt steken want das geen fraai gezicht.
nee mijn shirt komt nu niet onder de buikband uit ....gelukkig haha heb hem er inmiddels overheen gedaan !
Ik heb ook hele leuke gezien en weet nu al welke ik wil hebben......zo erg Vind sommige dingen zo leuk.......wordt er hebberig van
haha ja erg he ....ik ben op zoek naar 1tje waar op staat don't touch ......hopelijk voorkomt dat handtastelijke mensen ......
leuk he die buikbanden Als je veel aandacht wilt en reactie's, moet je de buikband van prenatal kopen waarop staat: made with love.
Je kunt buikbanden toch op en onder je shirt dragen.Ze zitten wel lekker stevig, maar op 't laatst vond ik het toch niet prettig meer, het voelde aan alsof het te strak zat hoewel het nog elastisch genoeg was. Ik had ook wel een gave van de C@A met: Kickin' baby.
Het kan allebei hoor. Ligt ook aan het shirt wat je erbij draagt. Veel dragen het ook eronder als ze shirtjes aan hebben die wat korter zijn. Ik heb zelf 2 jurken van dat stretchstof waarbij het erg leuk staat.
Ik heb een truitje gezien waar dit op staat. Vond hem meteen geweldig, en wie weet lezen mensen het dan en blijven ze van je af. Volgens mij hebben ze hier bij de bimbello van die strijkstikkers die je erop kan maken waar het ook op staat. Oei oei ik weet het we weer met mezelf
Op www.buikbanden.com heb je echt hele grappige, ook met de "Don't touch' teksten. Je kunt ze ook zelf samenstellen, door je eigen tekst erop te laten drukken.
Fleur draagt effe banden vaak als verlenging van de shirts die dan net iets tekort zijn en hele leuke of mooie over de shirts ligt echt aan de band zelf
Hoi Hier was laatst ook al een topic over maar ik was wezen shoppen bij de miss etam en ook zon buikband gekocht. Toen kwam de verkoopster met een tip! Plooien! De zijkanten plooien zo leg je accent op je buik anders draag je em als een rokje en das geen gezicht. Gewoon een strak(ker) shirtje er onder en de buikband er over en deze plooien in je zij. Erg leuk! Groetjes Danielle
ik draag ze sinds van de week ....... @dani : ik hbe een korte buikband en een langere , die zal ik wel moeten plooien denk ik ...is net een rokkie
Hoi Ik draag ze nog niet, heb nog niet echt zo`n mooi bol buikje... @ sybje. haha ja idd denk dat je em dan moet plooien! anders word het te lang, maar ja doen wat jezelf mooi vind! Groetjes Danielle
ik draag ze al vanaf een week of 17 , heb al verschillende gekocht.. alle kleuren van MADE WHITE LOVE , van prenatal.. krijg er veel reacties over.. geweldig ! zie voor foto's op mijn profiel. ! zeg alleen maar , als je al een buikje begint te krijgen (natuurlijk wel zichtbaar is voor anderen) , showen met je buik !
Hoi magdalena. Jij hebt zeker niet veel vet van jezelf wow wat een mooi rond buikje. die heb ik dus (nog) niet. Had al een laagje van mezelf en t is de 1e dus echt een super strak rond buikje heb ik nog niet... Maar komt vanzelf! Groetjes Danielle