Dreumes gooit alles op de grond...Tips...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door typje, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hallo,

Onze zoon van nu 16 mnd gooit alles op de grond,
    eten, speelgoed,etc....Alles wta hij vastpakt gooit hij weg.
    Hebben al vanalles geprobeert
    Iemand hier ervaring mee? En hoe hebben jullie dit aangepakt?

Word een beetje gek, van het steeds schoonmaken van de vloer, milan gooit namelijk ook zijn tuitbeker weg nadat hij gedronken heeft:(:)

En koekjes maraja dat vind onze hond weer niet erg hahahaha

groetjes

2. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat doet die van ons nou ook. We hebben hem geleerd om spullen in een bak te doen. Dan zeg ik dus : doe maar IN de bak ( of leg maar OP de tafel). Het helpt een beetje .vast een fase die wel weer over gaat.

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    fase haha! hier ook, al wordt t al minder (17maanden oud driftig meisje..)
    ik zeg ook als ik zie dat ze dr beker bijna leeg heeft; geef maar even aan mama, of zet maar even OP de tafel, en dat lijkt te werken. wel consequent blijven en blijven corrigeren.

4. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Hier ook een meisje die echt alles op de grond gooit.
    Wij laten haar nu alles zelf oppakken en op de tafel zetten en dat gaat redelijk goed!

5. Purk

Purk Niet meer actief

Dat wordt weer minder hoor! Hier hielp het als ik zei mama heeft liever dat je het; opruimt, in je mond stopt, aan haar geeft etc. Dan werd dat weer een spel.

6. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Rond die leeftijd had Dennis dat ook. We moesten soms echt dekking zoeken want dan vlogen de spullen ons rond de oren, haha.

Is een fase, gaat weer over. Maar als het bij Dennis te erg werd pakte ik de spullen waar hij mee gooide weg en zette ze even uit zijn zicht. Geen aandacht er verder aan schenken, dit hielp hier wel.
    Vooral niet teveel 'nee, niet doen' of zo zeggen want tja, dat is juist interessant, hoever kan ik gaan? ;)
    Verder de spullen laten opruimen of in een bak laten doen en dan er weer uit laten halen, dat vond ie ook een leuk spelletje.

7. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Zelf laten oprapen. En dan echt iedere keer !!! Boos worden heeft meestal Geen effect, maar als ze het zelf moet opruimen zal ze het zelf ook wel zat worden. Haahhaha succes

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Tisunfase :D

Gewoon nee blijven zeggen, corrigeren, voordoen wat hij wel moet doen, en net wanneer je denkt dat je het niet meer trekt en helemaal ramgek wordt doet hij het ineens. En dan begint een andere fase :D

9. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Een fase dus, afwachten geblazen...
    Idd het voordoen en oprapen doen wij nu ook, maar meneertje raapt het op en gooit het vervolgens gewoon weer weg:)
    Het gaat ook zo snel,daar kun je bijna niet tegen kijken jeetje hahah

We blijven volhouden dan maar, bedankt meiden voor jullie ervaringen;)

Deel Deze Pagina