Beeb verplaatst zich door het bed....wie tips!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ingeping, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik heb juist een kleine die ik elke ochtend onderin ze bedje vind en dan het liefst met ze beentjes een beetje omhoog tegen de onderkant van ze weigje op en dan met ze hoofd ook tegen de zijkant aan. Hij slaapt in een puckababy en weet zich daarin ook goed te verplaatsen, ga het binnenkort afbouwen en hoop dan ook over te gaan op een gewoon slaapzakje. Ik trek vaak ook nog een lakentje over hem heen en stop hem goed in maar toch weet ie zich altijd los te manouvreren.

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Onze dochter lag met 3 weken al in een slaapzak omdat ze zich door haar bedje verplaatste. Dat heeft heel lang geholpen. Inmiddels is ze 7 maanden en verplaatst ze zich met slaapzak en al door haar bedje hihi!

3. misa

misa Niet meer actief

Ja een slaapzakje kan gerust! We zirgen dat de openingen voor de nek en de armen niet te groot zijn.
    Maar verder kun je er niet hee veel aan doen.

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hij ligt na ze fles van vanmorgen in een slaapzak. Hij ligt heerlijk te slapen. Kijken waar hij straks ligt.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ze kroop hier ook altijd met slaapzak en al onder de dekens uit...dan leek het net of het bed net opgemaakt was, nog helemaal strak ingestopt, haha!!!

Deel Deze Pagina