Mijn zoontje van zes weken is de afgelopen dagen steeds momenten niet tevreden en intens verdrietig. We proberen dan aangezien het snel na een voeding is eerst alle andere opties zoals luier, bed, box, knuffelen, maar dat stelt hem niet gerust. Hij kan ook zomaar weleens langer slapen en komt dan niet voor ze voeding. Het is een beetje warrig. Nu denk ik dat hij regeldagen heeft. Ik las dat je kindje dan door een groeispurt meer honger heeft. Nou willen we hem wel meer voeding gaan geven maar blijf je dit dan ook doen of ga je weer terug naar wat je gaf?? We geven nu 6x 120+4 en hij weegt 5.1 kg.....ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen!!
Dat zou heel goed kunnen. Lekker veel tegen mama aan de komende dagen Wij hebben op dat moment de flesjes iets kleiner gemaakt, maar wel vaker aangeboden. Dit stilde de 'trek' wel. Heb je ook al gebrobeerd met een speentje? Of misschien drinkt hij zijn flessen te snel? (ideaal is 20 minuten) want dan kan hij nog zuigbehoefte hebben.
Dat kan idd ook, kleinere flesjes vaker aanbieden!! Het is heel duidelijk bij ons ventje wanneer hij behoefte heeft aan de speen, maaaar hij laat ook wel weten als hij hem niet wil!! Hihihi...
Haha heerlijk he die kleine mannetjes! Gewoon iets vaker en kleiner aanbeiden, is het ook het snelste weer over