Beeb voelen met 12 weken!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMirella, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kan je je kindje voelen met 12 weken?

  1. Ja, ik heb dat ook !!!

  2. Nee, absoluut niet, dat kan pas later...

  3. Geen idee, geen ervaring mee!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik heb het kleintje deze week voor het eerst pas gevoeld, die andere keren was het toch ech tmijn darmen :) alsj het voelt
    merk je meteen het verschil
    hihi,,
     
  2. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal,

    Wat een discussie zeg.. Verschrikkelijk!
    En als je een 2e of 3e kindje krijgt VOEL je het niet eerder... Je HERKENT het gevoel eerder... Daarom is het dus mogelijk!

    En ik voel het niet heel de dag.. Ik voel geen schoppen, duwen of stoten! Als ik het voel is het vaak RECHTS ONDERIN m'n buik en soms rechts onder mijn navel zo +/- 4 vingers en dat wees zij ook aan en daar kon je dus ook het hartje horen!
    Het gevoel wat ik omschrijf zijn een soort van trillingen en plopjes... Dat heb ik alleen als ik heel rustig ben en plat lig, of heel soms als ik voorover gebogen zit om iets te pakken ofzo !

    Maar ik val heel de tijd in herhaling.. Ik snap niet dat mensen het zo ongeloofwaardig vinden... Het komt ZELDEN voor , maar ZELDEN = ZELDEN!
    En ik geniet hartstikke van m'n zwangerschap, m'n echo's en om het hartje te horen, ik ben gdv hartstikke blij met het wondertje in m'n buik, dit is het mooiste wat mij ooit is overkomen!
    En eerst dacht ik ook dat het m'n darmen waren, want die voel ik ook regelmatig borrelen, maar de vk zei, dat zoals ik het omschreef het best leven kon zijn wat ik voelde!
    En met dat bericht was ik nog EXTRA MEGA SUPERBLIJ ! Ik was in de 7e hemel!

    En ik vraag hier om meningen, klopt! Maar ik vraag er niet om, om afgezeken te worden... Dat iedereen het tegendeel wil bewijzen ! Ik heb zoiets van, dat jij het niet hebt gehad hoeft nog niet te betekenen dat een ander dat niet hoeft te hebben...

    Maar ik heb echt geen zin om elke keer mijn bui hierdoor te laten verpesten, Ik ga lekker verder genieten van die kleine smurf in m'n buik, en van mijn beginnend opbollende buikje!

    Dus meiden, geniet van jullie zwangerschap!
    En thanks voor de meiden die me niet afzeken :)

    Voor mij is dit onderwerp gesloten !
    (en kijk voortaan maar uit waar ik over praat, dacht hier meer lotgenootjes te vinden, maar word helaas niet echt serieus genomen)

    -xxx- Lellebel !
     
  3. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    lijkt me idd niet overbodig om dit topic te sluiten.. jeetje wat een onzin allemaal

    iedereen voelt en ervaart de zwangerschap toch anders, en ook IK heb t aan mn vk gevraagd en zij zei me dat dit inderdaad WEL kan...

    Mensen, er is toch geen reden om mensen hier t tegendeel te bewijzen dat t niet kan enz enz terwijl ik het net zo voel als lellebel

    maar idd lellebel, ik zou vragen als ik jou was om n slotje, hiervoor open je geen topic :)

    we klessebessen via pb en msn wel verder :D

    knuffel meissiej
     
  4. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik weet niet of het wel of niet zo is, ik heb jou baarmoeder niet :D
    ik had veel nadelen als het om gevoel gaat, een voorliggende placenta over de gehele buikwand heen en dit is ons eerste kindje dus wat moest ik voelen?

    Meid geniet van je zwangerschap en als jij denkt iets te voelen met 12 weken, geniet ervan. Het voelen van je kindje is wat heel de zwangerschap en alle kwaaltjes en ongemakken weer leuk maakt.
     
  5. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo meid super hoor dat je het gevoeld hebt al met 12 weken! geniet ervan !want daar zijn menigden jaloers op ;)
     
  6. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    idd ja en daarom zullen ze wel zo negatief reageren :)
     
  7. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    ik voelde voor het eerst beweging met 13.5 weken, moet wel zeggen dat dit alweer mn vierde is en het schijnt na elke zwangerschap dat de buikwand gevoeliger is dan de vorige keer (zei de vk)
    bij een eerste lijkt 12 weken me wel erg vroeg hoor.
     
  8. Jana

    Jana Actief lid

    28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ronde 5. Met kerst gestopt met voorbehoedsmiddelen, op koninginnedag positief getest. Achteraf vind ik dat redelijk snel, gezien mijn leeftijd. Maar ik slikte al jaren de pil niet meer, dat scheelt.
     

Deel Deze Pagina