baby eerst gevoelt? nu niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door justsjee, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justsjee

justsjee Lid

18 sep 2008
    37
    0
    0
    rozenburg
    hallo allemaal ben 14 weken zwanger...
    het leek eerst alsof ik de baby eerst altijd voelde... naja ong 2 weken... en nu sinds 2 dagen niet zeg maar soort van leven in je buik...
    ik kan het allemaal niet precies uitleggen maar maak me best zorgen ?....
    wil iemand me advies geven
    xxxx

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor!
    Veel vrouwen voelen de baby echt nog niet met 12 weken, zeker niet als je ook nog eens een voorliggende placenta hebt!
    Ik voelde de baby pas met 20 weken en volgens de boekjes kan je de baby zelfs pas voor het eerst voelen tussen de 24 en 27 weken.
    Maak je dus alsjeblieft niet druk! ;)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je hoeft je beeb vanaf week 28 pas elke dag te voelen ;) lekker zeg dat jij al zo vroeg je beeb voelt :)

4. Niet meer actief

geen zorgen maken hoor, ik voelde ons beebje ook met ongeveer 12 weken voor het eerst (jawel, ondanks voorliggende placenta, maar is wel de 4e ;))
    Nu ook al enige tijd niets meer, dat is heel normaal!
    Rondom de 20 weken ga je volgens mij met meer regelmaat wat voelen, maar ook dat verschilt weer.

Lekker genieten, voor je het weet wordt je blauw geschopt hihihi

Liefs

5. justsjee

justsjee Lid

18 sep 2008
    37
    0
    0
    rozenburg
    ja ik voelde ook niet echt een schopjes ofzo.. het waren meer een soort buikkrampjes die ik echt standaard op bepaalde momenten van de dag had en nu ineens niet meer maarja misschien weer last van me hormonen joh :p hahaa

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik voel me kleine sinds de 17 week en afgelopen week in ene 3 dagen helemaal niet, hier bij de vk gevraagd of t kwaad kon en t was omdat de kleine waarschijnlijk gedraaid was en tegen de achterkant aan t schoppen was.. sinds gister voel ik de schopjes weer.

Deel Deze Pagina