Hallo allemaal, Ja ja het is zo ver...wij zijn zwanger. Het ging allemaal best wel snel. We waren vanaf juni/juli bezig, en de laatste keer dat ik ongesteld was, was op 09-10. Eind nov had ik een test gedaan. Ik kon het echt niet geloven, dus daarna nog een test gedaan...en het was gewoon waar. Ik ben zwanger! YES! Afgelopen zondag aan mijn vader en schoonouders verteld en die waren helemaal happy. Ook aan de broers en zussen verteld, en ondertussen weten steeds meer mensen het. Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste (spoed)echo gehad. Ik verloor dinsdagochtend namelijk wat bloed, dus gelijk helemaal over de zeik. Helemaal bang, terwijl ik geen pijn had. Toen de verloskundige gebeld en die wilde voor de zekerheid toch een echo doen. Die heb ik woensdag dus gehad, en er was helemaal niks aan de hand. Ons kleintje was toen 9 weken en 1 dag, en zat helemaal goed. We hoorden toen ook het hartje al...zoooo gaaf en zo raar...Het is allemaal nog zo klein. Nu heb ik vrijdag mn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik zou ook een echo hebben, maar vraag me af of ik die nu nog ga krijgen (omdat ik die wo al gehad heb natuurlijk). Nou ja we wachten af. We zijn in ieder geval BLIJ !