Hoi Hoi, Weet niet of ik het hier neer kan/mag zetten maar ik zoek dus een dekentje/sprei voor de baby, maar dan dat gebreide, met een roze of blauw lintje erdoorheen. Het liefst wit. Weet iemand waar je dat kan kopen of bestellen? Alvast bedankt!
Een handige oma heeel lief aankijken Als je iemand in de buurt hebt die goed kan breien is het denk ik prima zelf te maken. Succes met je zoektocht!
Ja, helaas ken ik dus echt niemand die kan breien! Anders had ik het zeker weten aan iemand gevraagd! Thnx
Hoi, prenatal had ze een tijdje terug in de collectie.Weet niet of dat nog zo is maar je kan gaan kijken!Succes!
normaal gesproken zou ik zo'n opdracht wel willen uitvoeren, maar ik vind het nog erg moeilijk om baby-dingen te maken. tot voor kort haakte ik regelmatig babyspullen op bestelling. ik zal een plaatje van het dekentje dat ik voor mijn kleine Bas maakte in mijn album plaatsen. maar ja, het duurt wel een week of 3 a 4 voor zoiets af is want ik werk ook nog 40 uur in de week... herstel: er staat al een foto van Bas zijn dekentje in mijn album
www.s-factory.nl hebben ze gebreide en gehaakte lakentjes. Echt een super site er staan nog veeeeeeel meer leuke dingen op. Succes.
Jaa. z'n dekentje bedoel ik. Van dat grof gehaakte, niet dat het heel strak zit. Vind hem echt mooi! Alleen dan in het wit, en dan een roze of blauw satijne lint erdoorheen bij de hoofdkant zeg maar.
http://www.schaapskleren.com/groep/slap ... ydeken_wol @Loopy, kun je meteen zien hoeveel je ervoor kunt vragen