Graag zou ik ervaringen willen weten van vrouwen die gebruik hebben gemaakt van een sluitlaken na de bevalling. Heeft het geholpen? of was het niet de moeite waard? groetjes Ladyrast
Geen ervaring.. sorry! Ik ben wel benieuwd naar anderen (al is het voor mij al lang geleden, die bevalling )
Ow, dan graag even de link naar dat topic Ik heb het aan mijn VK gevraagd, aangezien ik het ook wilde doen. Zij vond het grote onzin als je niet bepaalde problemen hebt. Als je voor je zwangerschap geen extreem slappe buikspieren had en geen bi hebt tijdens je zwangerschap, dan raadde mijn VK het af om te doen. Dus ik heb besloten om het niet te doen. Daarnaast zijn die dingen ook knap duur, dus vond ik het ook niet waard om na dit het advies het wel te gaan proberen. Ik zou het anders gewoon ook even aan je VK vragen, ik weet niet hoe zij er in jouw situatie over denkt, maar dan heb je denk ik wel een goed professioneel antwoord. En of je haar advies dan wel of niet opvolgt, is altijd nog aan jou. Hoop dat je hier wat aan hebt.