Hey meiden Ben nu 35 weken zwanger. Maar kan niet wachten totdat het er is. Een vriendin van me is gisteren bevallen en was 2 weken te vroeg. En nu begint het bij mij ook echt te kriebellen. Ook begint het nu enorm zwaar te worden. Ik zweet als een gek. Hebben jullie dat ook. Overlaatst stond ik in de rij bij de kassa en het zweet druppelde van men hoofd af, je moest de mensen is zien kijken. Ook slaap ik haast niet, mijn ritme is totaal nergens meer te vinden. Het ene moment wil ik alles schoonmaken en dan lig ik weer 3 dagen lui op de bank en alleen maar te slapen. Hebben jullie het ook zo zwaar? Liefs michelle
heel herkenbaar hoor.... bij mij begon het rond de 36ste week ook te kriebelen, kreeg toen echt het idee dat ik elk moment kon gaan bevallen! maar moet je nu eens kijken..................
Owh lijkt me echt vreselijk, ik kan me niet voorstellen hoe ik de komende weken nog ga doormaken. Stel dat er nog 2 bijkomen, maar bij jou kan het vast niet lang meer duren nu
Ik mag nog even en opzich ben ik ook nog niet zo nieuwsgierig maar slapen doe ik sinds week 31 niet meer... heel soms zit er nog een goed nachtje tussen maar meestal... Net zoals nu.... Gek word ik ervan en het gaat alleen maar erger worden pfff
Mag ik ook meepraten?!?!? Begin het ook aardig zat te worden... Heb last van me ribben en veel harde buiken die doorstralen naar mijn rug en maagzuur de hele dag door is ook geen pretje :-S Ik herken wel het willen schoonmaken en dan 3 dagen lekker niks doen... kan dat zowat weer opnieuw beginnen hahahah Ben ook heel benieuwd hoe onze kleine meid eruit zal zien maar soms slaat ook de angst opeens een beetje toe... Zo van kunnen wij het wel aan en doen we het wel goed. Hebben jullie daar tijdens deze weken ook last van? Liefsss
ik ben ook rond de 35 weken zwanger en zit de baby (gelukkig) niet naar buiten te kijken. Ik ben echt aan het genieten deze laatste weken. Ik ga er voor het gemak vanuit dat ik later beval als de uitgerekende datum want het lijkt me zo tegenvallen als je erover heen gaat Ook het zweten herken ik niet, lijkt me heel vervelend als je dat hebt! heel veel succes iedereen
Dat zweten herken ik wel helemaal. Ik begon daarmee met een week of 34. Overdag had ik een soort van opvliegers en snachts was m'n hele bed nat van het zweet. Ik heb toen nog gezocht hoe dat kon en of ik mij er zorgen over moest maken. Het schijnt met hormoonspiegels te maken te hebben. Ik ben met 38 wk en 4 dagen bevallen en toen was het zweten met 2 dagen over. ik heb wel veel gehoord over zweten na de bevalling maar niet echt daarvoor. Na de bevalling heb ik er helemaal geen last meer van gehad. Succes!
Ik ben dan nog geen 35 weken zwanger of meer, maar ik begin het ook al aardig zat te worden zware BI, zelfs met men 'goede' dagen loop ik met krukken rond, zweet me ook te pletter, zwangerschapsdiabetes, lage bloeddruk, veel vocht in benen en voeten en voel me net een luchtballon die klaar is om op te stijgen Nog eventjes volhouden dames, het word beloond ! Liefs !
Zweten, maagzuur, slecht slapen en hijgen als een hond door de minste of geringste inspanning. Heerlijk dat zwanger zijn... Gelukkig zijn het allemaal kwaaltjes van tijdelijke aard en kan je letterlijk de dagen aftellen tot het over is. Op de slechte nachtrust na. Volgens een oudere vriendin van me, heb je daar last van tot de kinderen het huis uit zijn