Hoi, hebben jullie ook zo'n honger / zin in eten? Het is echt erg, ik had net 2 broodjes op, had ik alweer zin in iets lekkers, dus plakje cake gepakt. Nu, een uur later heb ik alweer honger! Is de laatste tijd echt erg. Laatst moest ik nog even naar de supermarkt om een pak jus te kopen, kwam ik uiteindelijk ook thuis met 2 pakken koekjes en een pak snickers, had zo'n zin in iets zoets! In het begin van m'n zwangerschap had ik daar helemaal geen last van, het ergste is ook nog dat ik nu helemaal gek ben op 'ongezonde' dingen, ik ga al watertanden als ik aan een cheeseburger van de McDonalds denk! Ben gelukkig nog niet heel veel kilo's bijgekomen, maar als ik zo doorga maak ik wel een inhaalslag
same here, sinds anderhalve week ongeveer eet ik alles wat los en vast zit als ik niet uitkijk. ben nog geen gram zwaarder maar dat gaat niet lang meer duren vrees ik!
Hahahaha, alles is nu zo LEKKER he. Ik heb ook steeds honger, maar kan niet zo heel veel eten dan. Geniet van al dat lekkers. Nu mag het!
idd geniet er maar lekker van. ik eet echt alles en het maakt me niet uit hoeveel ik aankom. gewoon eten waar je trek in heb
Ik heb dat nu al Het is echt verschrikkelijk... Probeer me wel in te houden, en ook vooral gezonde dingen te 'snacken', maar als ik niet zou werken zou mijn leven nu bestaan uit eten en slapen. Meer niet Hahaha!
Ik kan ook heel de dag door wel eten, vooral hartige dingen... Ben blij dat ik op m'n werk meestal te druk ben om aan eten te denken, anders is mijn brood voor 10:00 's ochtends al op! En als ik 's avonds niet op tijd kan avondeten, word ik supersjaggerijnig. Daarna wordt er meestal ook nog wel wat gesnaaid. Ik probeer er wel een beetje op te letten, ben van mezelf niet de magerste. Maar honger lijden doe ik zeker niet! Tot nu toe ben ik 1 kilo aangekomen in totaal, maar dat komt ook omdat ik in het begin van mijn zwangerschap 4 kilo ben afgevallen door het overgeven. Liefs Monique
mij maakt het wel uit hoeveel ik aankom, ben al te zwaar en wil niet nog heel veel zwaarder uit deze zw.schap komen. dus ik probeer het wel binnen de perken te houden.
ik heb dat met vlagen ook maar dan geen snoepdingen (ik snoep nooit) maar wel gewoon avondeten. Ik heb meer zin in nóg een keer avondeten zeg maar. Ik probeer dat op te lossen met een kommetje chocopops met melk of muesli. Of ik eet fruit (daar heb ik pas écht een kick op gek hè ). Ook ik wil niet onnodig veel aankomen en bovenstaande werkt tot nu toe prima. Maar.... eerlijk is eerlijk.... ik was al geen snoeper, dat scheelt denk ik wel enorm!
Oja das mss wel een goed idee om mijn 'vreetbui' te stillen met een kom muesli met magere melk, vind ik echt heerlijk!
Hier ook zo'n vreetzak en ook vooral ongezonde dingen... Achja, na de zwangerschap gaat het er wel weer af toch?!
Overigens ... ik eet dus niets meer of minder of anders dan vóór de zwangerschap maar zoals je aan mijn banner kunt zien zit ik in week 22 en ben ik (zojuist gewogen) 10 kilo zwaarder sinds week 4 van de zwangerschap humm.. tja... dat zal wel het dubbele worden als ik veel mensen mag geloven
Ach joh, je hebt een supermooi buikkie! Je komt gewoon aan wat je lichaam nodig vindt. Bij mij hoefden die vetreserves er niet meer aangebouwd te worden Ik zie trouwens dat we op precies dezelfde dag uitgerekend zijn...! Liefs Monique
@Miffy77: inderdaad! Wat leuk, wij krijgen een meisje weten we sinds vorige week, echt leuk! (jongen waren we net zo blij mee geweest ) @Lennylenn: Ik zie je foto's ja, mooi buikje ook Ach ja, die kilo's ... komt vanzelf goed joh. Straks verlies je vanzelf weer wat en mss ga je bv geven, dat schijnt ook wat op te leveren....
Tja... iedereen heeft zo zn dingetjes. Ik heb ook veel gegeten tijdens de zwangerschap en zeker de laatste weken. Achteraf heb ik daar wel spijt van, want ik ben me gek aan het sporten om de kilo's er af te krijgen. Je lichaam vraagt inderdaad naar extra energie, maar ik geloof niet dat die uit snickers e.d. moet komen. Een beetje extra snoepen kant vast wel, maar ik zou het zelf bij een volgende zwangerschap echt rustiger aan gaan doen qua chocolade, appeltaart en pizza's (dat waren mijn favorieten) Haha
Ik heb er ook erg last van. Ben zelf een zeer teder en als ik mijn avond eten ophad hoefde ik echt geen tussendoortje meer. Ook kwam ik nooit aan, maakte niet uit wat is at! Nu ik zwanger ben eet ik echt alles! Mijn vriend staat vaak met volle verbazing te kijken naar wat ik allemaal weg eet. Maar aankomen doe ik nu wel. Eerst kwam ik iets te veel aan zij de verloskundige. Ik ben ook helemaal niet gewend om op mijn gewicht te letten. Nu ben ik 8 kilo aangekomen. Ik probeer nu toch wel een beetje op teletten en de vette dingen te laten staan maar dat is echt super moeilijk haha.
Nou bij mij viel het echt mee...Jah VIEL. Sinds een week of 2, heb ik behoorlijk honger..Ik eet vanalles. Niet normaal. Zit net aan me ontbijt en dan denk ik al aan mijn avond eten Ik denk ook dat kleine het nu echt hard nodig heeft, hij groeit toch nu lekker hard? Of zie ik dat verkeerd?
Hoi Ik had dat de 1ste 7 weken echt erg, had na 2 uurtjes weer honger...en steeds trek in vette hap.....nu is dat wel minder veeeel minder haha. Groetjes Sha.
Ik heb ook inderdaad veel honger, vooral ook zin in het avondeten en schep dan ook nog een keer op. En ik heb gek genoeg een ontzettende zin in (diepvries) sperziebonen (?!?). Ik eet ze normaal nooit en nu zei mijn vriend; Alweer sperziebonen, das al de derde keer deze week hahahaha.
Ik heb het nu al! 2 broodjes op en cup a soup, terwijl ik normaal maar 1 broodje eet! Zo'n trek! En inderdaad in heel veel lekker dingen en met name chocolade! Mmmmmmmm!