Show je zwangerschapsoutfit!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ik ben pas 14 wk, draag nog geen zw kleding maar wil graag inspiratie opdoen.. Op marktplaats zitten kijken maar lastig om te zien..
    Wil er niet al te veel aan uitgeven maar misschien bij de h en m wat leuks?

2. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Ik kocht gewoon veel stretchjurkjes bij bv de Hema. Ideaal! Heb bijna geen positiekleding aangehad, ondanks mijn hele dikke buik!

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier voornamelijk zw.schaps broeken. Die zijn niet zo bijzonder. Voor de rest mijn eigen shirts. Heb vaak takko kleding, dus mocht het straks niet zo mooi meer zijn, haal ik dan wel nieuwe. En verder een stretch maxi dress van de action voor vier euro.

4. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Ik draag kleding van mamalicious, hebben echt leuke dingen! Veel truitjes van voor mijn zwangerschap draag ik ook nog gewoon, dat rekt wel mee.

5. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Draag heel veel jumpsuits van prenatal. Stuk of 4/5

6. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    ik kan gewoon me eigen kleding nog aan, alleen draag ik nu broeken van americatoday shirts passen nog prima en anders gaan we straks en L kopen :D

7. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag veel shirts van H&M, positiespijkerbroeken. En veel jurkjes van King Louie die rekken goed mee en gaan daarna weer in vorm. Dat zijn niet eens zwangerschapsjurkjes. En het eigen merk van de Prenatal is ook prima.

Hema vind ik trouwens niks... Maar misschien ligt dat aan mij?

8. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Positiebroeken zitten wel veel lekkerder dan "gewoon" een broek in maat L hoor. Ik heb van positiebroek nog steeds 36/38. Is veel relaxter. En ga je dan straks een maat xxl kopen? Duur grapje.

9. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Marktplaats! Staat bomvol met amper gedragen kleding!

10. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van de week nog wat leuke dingen gekocht bij h&m. Was ook al best wat uitverkoop. Ik heb bijv. een lange zwarte rok voor €7 op de kop getikt en een broek voor €10

11. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik draag shirtjes van prenatal en heb een prachtig jurkje van mamalisious. Helaas kan ik geen fotos uploaden met tel of tablet.
    Daarnaast zijn ernog een paar shirtjes, ondanks grote buik, die iknog wel aan kan en heb ook jurkjes van King louis die prima meerekken. Draag daarvan nog steeds maat 36 !

Over de positiebroeken ben ik een heel stuk minder te spreken. Alle broeken die ik gekocht had zijn al stuk en heb diverse geprobeerd.
    Legging van h&m kreeg gaten op mijn bovenbeen.
    Legging prenatal had binnen 1 week al groot gat in het kruis
    Broek miss etam, is de buikband elemaal van gescheurd
    Nu heb ik nog een legging van volgens mij mamalisious hij is ng heel maar vraag me af hoe lang nog.

Erg jammer ikheb allesnieuw gekocht maar de kwalitiet is echt drama!

12. Ik heb gister wat shirtjes en een broek bij miss etam besteld. Daar was sale. Ik vind positiekleding echt duur! ik ga echt geen 25 euro voor een shirtje betalen.
    Ik vind op het moment marktplaats best tegenvallen wat er aan kleding op staat. Vorig jaar kon ik goed slagen op marktplaats voor kleding maar nu echt totaal niet.
    Eigenlijk kan ik ook totaal geen zwangerschapskleding in mijn kledingstijl vinden. Dus veel verder dan een spijkerbroek met tshirt kom ik eigenlijk niet.

13. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb heel veel op marktplaats gekocht, alles paste prima en ik heb slechts een paar euro per broek of shirt betaald! Daarna wel nog wat online gekocht, omdat ik voor het warme weer nog niets gekocht had.

14. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik vind zwangerschapskleding kopen erg leuk... heb van m'n vorige zwangerschap drie grote curverboxen vol. Begin aan deze zwangerschap 18 kilo lichter dus helaas... er past zo goed als niks meer. Ik ben superfan van de jurkjes van het belgische merk Fragile. Vallen echt prachtig. Love2wait en Queenmum vind ik ook erg leuk. Bij Prenatal kan ik op een of andere manier vaak niet goed slagen, vind de stofjes vaak te dun. Nu nog geen buik maar binnenkort weer heerlijk shoppen :)

15. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik heb enkele broeken van een vriendin gekregen, spijkerbroeken v h&m en mamlicious. Heerlijk.
    Qua shirtjes tot nu toe nog niks bijzonders aangeschaft, mijn eigen shirts passen nog.
    Dat duurt niet heel lang meer overigens, dus komende week ga ik eens een beetje (!) Shoppen.

16. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik heb wel wat van mamalocious. Ik vind de kwaliteit inderdaad ook prut. Niet zo zeer van de broeken maar wel van de shirts. Ik had een shirt gekocht van 30 euro (!!!) en een week later zaten er 3 gaten in! Dus vanaf nu, zo goedkoop mogelijk...dan maar allemaal basic shirtjes...

17. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik heb een broek van de hm. En draag verder gewoon m'n normale kleding nog. Pas m'n broeken ook nog maar die positiebroek zit gewoon wel veel fijner. Ga er denk nog een kopen maar in een andere kleur. En een maat kleiner hihi.

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh en dit is nog met een gewone broek aan maar een week of 4 geleden.

19. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Wij hebben een 'positiekleding-doos' in de familie. Als iemand zwanger is gaat het daarheen.
    Er zit vanalles in, jurkjes, broeken, shirts, zwemkleding, bh's van allerlei merken zoals van prenatal, mamalicious, h&m, etc.
    Als jezelf wat nieuws koopt gaat het gewoon bij de doos in na je zwangerschap en gaat hetdaarna na een eventueel volgende zwanger :D
    Mijn (schoon) zussen en ik hebben allemaal ongeveer hetzelfde postuur dus dat is ook handig. Ik ben wel de langste van het stel met mijn, bijna 1.80 meter, dus broeken heb ik zelf gekocht.

Als ik straks ontzwangerd ben gaat de doos bij mij op zolder en wacht geduldig tot de volgende zwangere....:p

Deel Deze Pagina