Sinds gisteren ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben; we zijn superblij! Echter, probeer nu een beetje te berekenen hoe lang ik het ongeveer ben! Tussen verschillende calculators verschilt een dagje, das te overzien, maar bij mij een week! - calculators waarin ik alleen mijn laatste menstruatie moet invullen ( 8 mei) , geven aan dat ik 11 februari 2010 ga bevallen - calculators waar je, naast datum laatste menstruatie, ook je cyclusduur moet invullen ( in mijn geval 34) , geven aan dat ik 17 februari moet bevallen Zit bijna een week verschil tussen! Welke zal ik nou volgen? Hag gisteren de VK gebeld en heb een afspraak over 3,5 week, maar zou voor die tijd ( ook al kan de bevallingsdatum altijd wel veranderen bij de VK) ongeveer willen weten hoe lang ik nou ben! Oja, de Clearblue Digital gaf vanmorgen 1-2 weken aan. Wat is jullie mening?
als je een langere cycles hebt kan je het best uitgaan van de tweede datum. Ik zelf heb ook een langere cycles en in eerst instantie was mijn datum 19 november maar het is nu 30 november best veel verschil maar mijn cyclessen zijn ook altijd erg lang. Bij mij gaf de indicator ook 1-2 weken aan. Trouwens: Van harte gefeliciteerd!!!!
Als clearblue aangeeft 1-2, dan betekent dat dat je ongeveer 3 of 4 weken zwanger bent. Alleen weet ik dus niet of die clearbluetest zo nauwkeurig is. De vk kan wel uitrekenen hoe lang je zwanger bent dus nog even wachten.. Geniet van je zwangerschap!!!
Eens met Lad, Als je cyclus langer is, was je eisprong ook later, en is je datum dus ook iets later. In mijn geval heb ik een standaard cyclus van 31 dagen. Mijn uitgerekende datum was 2 aug ipv 31 juli. De echo met 12 weken kwam er ook 2 augustus uit.