Wanneer komen de kinderwagens voor volgend jaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roosje83, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af of iemand weet wanneer de modellen kinderwagens van volgend jaar in de winkel komen. Kan me niet voorstellen dat dit pas in januari is, en ik dacht misschien zit er dan net weer een leukere kleur bij.

Zullen de modellen van dit jaar dan in de aanbieding gaan?

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Bugaboo is al uit

3. mama marinda

1 mei 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij gaat dat alleen over Maxi Cosi en Quinny. Die komen meestal in de jaarovergang met andere kleuren. Maar ook niet altijd. Dat geldt dan ook voor de Maxi Cosi autostoeltjes.
    (aan het eind van het jaar of begin van het volgende jaar zijn er soms wel eens autostoelen in de aanbieding als het een oude kleur betreft.)

De andere kinderwagen merken hebben geen vaste tijd om nieuwe kleuren in het assortiment te doen. Alleen als er veranderingen zijn in modellen.
    Maar aan het eind van het jaar of begin van het volgende jaar zijn er soms wel eens autostoelen in de aanbieding als het een oude kleur betreft.

Tenminste zo heb ik het altijd begrepen ;)

4. peacefield

peacefield Actief lid

8 feb 2012
    179
    0
    0
    Jurist
    Utrecht
    Komend weekend is er een vakbeurs in Keulen. Daar worden vaak nieuwe kleuren en modellen gepresenteerd. Zo komt er dit najaar een limited edition van de Joolz uit, in samenwerking met Fab (van de tassen).

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Nieuwe maxi cosi's komen rond november/december. Sommige 2013 kleuren zijn al verkrijgbaar

Veel 2013 kinderwagens en buggy's stromen nu ook binnen
    De oude 2012 modellen zijn vrijwel overal nu flink afgeprijsd

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Wij zitten te denken aan een maxi cosi mura 4. Hoop dat we nog kunnen wachten met bestellen tot de nieuwe modellen/kleuren er zijn, uitgeteld in maart, maar er zit vast een levertijd op.
    Als we nu zouden bestellen, zouden we kiezen voor de zwarte, dus als die in de aanbieding gaat......

7. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Dit jaar is er al een nieuwe Joolz uit, de Bugaboo (zowel cameleon als aan het eind van het jaar de donkey).

8. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik vind de zwarte altijd zo saai, en het lijkt me daarbij ook erg warm worden...

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @mmm74: ik zei ook altijd wil geen zwarte, ivm warmte. Saai, tja met dekentje enz kun je er weer kleur aangeven. Ik vind de andere kleuren gewoon niet mooi.
    Blauw vind ik niet leuk voor meisje, paars niet voor jongen, rood niet mijn ding, bruin houdt ik al helemaal niet van, dus tja dan kom ik toch echt uit op zwart. Voordeel bij zwart vind ik dan weer dat het met kleertjes nooit vloekt....
    Ik hoop eigenlijk dat er een grijze versie uitkomt, of groen.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zwarte is prima. Kind leukt het flink op hoor..
    Heb trouwens wel een andere kleur wagenbak op mijn Mura (botanic ofzo, kan dat?)

11. Wondertje 2012

Wondertje 2012 Actief lid

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Zoals Peacefield ook al meld heb je eind deze week de Kind en Jugend vakbeurs en hier introduceert iedereen de nieuwe modellen. Ff afwachten dus, vooral de inkopers van grote ketens kunnen je binnen enkele weken wel duidelijk informeren.

Ik ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe Joolz, wij hebben de Earth edition inmiddels besteld en ik verwacht ook niet dat de nieuwe L.E. dit jaar nog binnenkomt.

Ik zou dus nog even een paar weken geduld hebben en de aanbiedingen afwachten.

12. peacefield

peacefield Actief lid

8 feb 2012
    179
    0
    0
    Jurist
    Utrecht
  13. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    van phil & teds is net de nieuwe uit, echt een storen en makkelijke wagen. ik ga die halen, vibe heet ie

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Alle fabrikanten presenteren hun nieuwe collecties en kleuren op de kind en jugend en de pink&Blue beurs. Op die beurzen kopen veel winkels hun collecties in.
    Dorel (van maxi cosi en quinny) is meestal een van de eerste met hun nieuwe kleuren, rond okt/nov.
    Mutsy is meestal een van de laatste rond maart/april.

Mura zwart zit meestal elk jaar wel in de collectie al is hij elk jaar net weer anders.

15. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
  16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wij willen ook voor de maxi cosi mura 4 gaan.. Eerst nog maar even afwachten dus!:)

Deel Deze Pagina