Zit mezelf helemaal gek te maken.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilly, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Vandaag een test van de DA gedaan, vanmorgen met ochtendurine, echt negatief!!

Maar had nog zo'n dipstick liggen en dacht wat kan mij het schelen.......test gedaan en ja hoor na 3 minuten een 2e streepje :) :) even breed als de conrole streep alleen een stuk lichter. Heb 'n net aan mij mannetje laten zien. Hij lag er al een tijdje en was wat vervaagd maar je zag het nog steeds. Mijn mannetje zag het ook meteen!

Na de hele middag te hebben gedaan alsof het me niets kon schelen (ik zie het wel, als ik eind volgende week nog niet ongi ben ga ik wel weer eens testen ;) ) heb ik net toch weer via Google zitten zoeken naar verhalen over deze testen ;)
    En dan zul je altijd zien dat er naast de negatieve verhalen toch ook meiden zijn die na vage dipsticks wel zwanger bleken te zijn...........
    Ik weet het, blijft een feit dat die DA test ECHT negatief was.......
    Wou dat die verdomde :evil: :evil: eens doorbraken............

Sorry hoor, maak behalve mezelf ook jullie gek waarschijnlijk maar heb nu al 4X!!!!! mogen aanschouwen hoe er een 2e streepje op mijn dipsticks verschijnt, en geloof me dat is een heel mooi gezicht :) maar blijkbaar betekent het dan toch helemaal niets :(
    moest het even kwijt..........
    liefs een zich heel zwanger voelende maar toch niet zwanger zijnde Lilly.......

2. Niet meer actief

Houd moed Lilly, ik dacht ook dat de mijne vals was, maar dat was 'ie dus uiteindelijk niet!! Ik duim voor je!

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    misschien een paar daagjes laten rusten en opnieuw testen meid ...suc6 ;)

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Welk merk dipstick?

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Romed...........

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    eigenlijk zou het niet moeten kunnen dat die testen zo slechts zijn....maar je hoort het zo vaak. Ook wel ooit positieve dingen, maar over het algemeen alleen maar negatieve reacties.
    Maar misschien ben jij degene met een positieve!!!
    Hoop het voor je!

Liefs meliske

Deel Deze Pagina