Hechting..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Carlien, Jul 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Ruim 9 maand geleden ben ik bevallen, sinds dien hebben wij 2 keer seks gehad (mede door een ppd). 12 mei was de eerste keer, tijdens de seks had ik wat bloedverlies (paar druppeltjes), heel veel pijn van onderen tijdens de seks en heeft daarna nog een paar dagen branderig aangevoeld en jeuken:$!

Nou goed.. Gisteren nogmaals geprobeerd, zelfde verhaal..

Ik snap er niks van, had maar echt een heel klein scheurtje, nooit echt last van gehad (ja, de eerste week na de bevalling, maar het heelde mooi, zei ook de kraamverzorgster)

Wat is dit nou?? Baal er wel van (en mijn man natuurlijk ook) en aan de opwinding kan het niet liggen.. Ik snap het echt niet?!

(Verder had ik nog een andere vraag, ik geef nog steeds borstvoeding en was dus nog niet ongesteld geweest, de eerste keer seks was dan ook onveilig. Nou begon ik me zwanger te voelen, dus heb ik 23 mei een test gedaan (die positief was). Daarna ben ik 6 juni voor het eerst ongesteld geworden. Ik blijf me zwanger voelen en krijg ook een buikje, wordt ook door mensen erop aangesproken (terwijl ik niet in gewicht aankom) Kan ik dan nu ook nog schijnzwanger zijn? Kan zo'n positieve test ook door de ovulatie komen?)

Bedankt voor het advies alvast!

Groetjes,
    Carlien

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Door BV kan de vagina wat droger zijn dus probeer toch een keer met glijmiddel.
    Ben je goed ontspannen?
    Geeft dit geen verbetering en blijven je klachten dan langs de huisarts gaan.

Een zwangerschapstest geeft niet positief aan op een ovulatie, dus gaf aan dat je zwanger bent.
    Is het bloedverlies van 6 juni wel een menstruatie geweest?
    Herhaal de zwangerschapstest nogmaals. Is deze negatief dan ben je niet meer zwanger. En heb je een miskraam gehad begin juni.

Groetjes Ineke

Share This Page