Bah, mondhygienst en tandarts

Discussie in 'De lounge' gestart door Nienkiej, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Bahbah, zo geen zin in..

Na maanden zeiken van mijn vriend ''Je moet echt naar de tandarts, of ga nouuu!''
    Toch anderhalve maand geleden ongeveer een afspraak gemaakt..
    Had de zenuwen al voor alleen de controle! Haha..
    Uiteindelijk 2 gaatjes een keertje mondhygienist en mijn verstandskies die er een keer uit moet.
    Gaatje nummer 1 is gelijk die week daarop gevuld, wat een verademing haha ;)

Maar vanmiddag moet ik naar de mondhygienist, en ik weet dat die mij verschrikkelijk veel pijn gaat doen, en vooral onderin, pfff
    En dan morgenochtend gelijk om 8 uur weer daar staan voor t vullen van t andere gaatje, al vind ik dat minder erg..
    Maar krijg er toch een beetje buikpijn van haha..
    Maarrrrr.... Ik ben wel blij dat ik toch gegaan ben, ik wil wel graag een mooi gebit houden :) Maar daar heen.. brrrr

Zoo genoeg geklaagd ! :p

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Succes.. vooral de mondhygiënist vind ik altíjd walgelijk (en ik mag elke 4 maanden.. :( )

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Minder fijn.... Miss een optie om te verdoven op de plekken waar je denkt dat het echt pijn gaat doen?
    Succes!

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    hou op schei uit. moet 20 juni naar de mondhygieniste en schijt nu al in mn broek

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Daar moet ik ook een keer heen, ik denk wel dat het misschien helpt om een spulletje te halen die ervoor zorgt dat als je tandvlees een beetje geirriteerd/ontstoken is (waardoor het gaat bloedden) dat te gebruiken voor de behandeling.. Toen mijn tandplak er hard handig er af werd gehaald door een angst tandarts zei die kut dat ik niet als een klein varkentje moest gillen terwijl mijn tandvlees zo hard aan het bloedden was ik bang was om te stikken in mn eigen bloed (ik heb een stikfobie, bijna gestikt toen ik 8 was is niet relaxt.) Niet te min ik moet ook terug en zit er niet op te wachten al ben ik van plan eerst 3 weken corsodyl te gebruiken om zo het bloedden te verkomen! Een Nederlandse Tandarts/mondhygienist zou dan ook echt een hardwip krijgen van de staat van mijn tanden :$

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    weet je wat het beste werkt tegen bloeden? schoonmaken en bijhouden! :D (flauw)

maar als jullie het zo vervelend vinden, zorgen jullie dan wel dat jullie je tandvlees goed bijhouden? (goed langs het tandvlees poetsen, dagelijks stokeren/rageren?

hoe beter je het allemaal bijhoudt, hoe minder last je ervan zal krijgen en hoe minder je in de stoel ligt!

7. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ah ben dus niet de enige ;)

Ben doodsbang voor de tandarts! Voor alles wat hij doet... Hij vind dus bij elke controle ook wel weer wat zodat ik weer terug mag komen :(

Nu een 1e deel wortelkanaalbehandeling gehad... Morgen afspraak maken om het af te laten maken.. bah!

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Jah... Ik doe alles.. electrisch poetsen, met ragers werken, spoelen.. sommige mensen hebben gewoon pech :(

Deel Deze Pagina