progesteron

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minimuis, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi ik heb een vraag over progesteron. Wij hebben 9miskramen gehad en zijn sinds eind vorigjaar over gestapt van het ziekenhuis naar geertgen. Wij hadden gisteren een afspraak staan en we hebben dus progesteron mee gekregen in de hoop dat nu de vrucht wel blijft plakken. Nu is mijn vraag doen jullie een test op nod en stop je dan met die pillen want mijn gyn zei na 3weken nog niet ongesteld een test te doen maar ben bang dat ik niet zoveel geduld heb:). Ik heb nog een vraag eigenlijk nog 2 wat kun je voor bijwerkingen krijgen en hoe maak je die inbreng huls schoon want de binnen kant moet wel droogblijven:D. Ik heb hem gisteren maar afgespoeld onder de kraan maar mischien weet iemand een andere manier.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou je hoeft niet zolang te wachten hoor!
    Wat een gekke opmerking je kunt gewoon op je nod testen, is die negatief kan het zijn dat het progestoron de ongi uitsteld.
    Maar voor de rest kan er niks door gebeuren!
    Heeeeeeeeeeeeel veel succes lieverd!

3. Trees

Trees Niet meer actief

De inbrenghuls maakte ik schoon met heet water uit de kraan. In de kliniek gaven ze aan dat uitkoken waarschijnlijk een gesmolten huls zou gaan opleveren.

Ik heb trouwens voor mijn nod getest en dit was op advies van mijn arts, zodat ik zo vroeg mogelijk de nodige bloedtesten kon doen. Hou er inderdaad rekening mee dat progesteron je menstruatie kan laten uitblijven en ook je temperatuurkaartje kan beinvloeden. Ik weet niet of je nog tempt?!

Qua bijwerkingen vond ik het heel erg lijken op zwangerschapsverschijnselen, gevoelige borsten, labiel, duizelig, moe etc. Allebei de keren dat ik het gebruikte was ook zwanger, maar met de progesteron voelde ik me zwanger in het kwadraat.

En nog een tip, gebruik inlegkruisjes. Het was hier één en al kwark van onderen...

Heel veel succes en ik blijf onwijs hard voor je duimen!!!

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik zou ook gewoon op nod testen hoor, jee wat heftig 9 miskramen pfff ik wil je heel veel sterkte en succes wensen.
    en wat betreft die huls, die krijg je nooit helemaal schoon dus ik heb het gewoon met m`n vingers ingebracht die kun je zo goed schrobben als je wil.
    gr regi

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    elif Bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal waarschijnlijk vroeg gaan testen zoals Trees ook al aanraden alleen. Hoe gaat het nu met jou.

Trees ik temp nog steeds maar mischien kan ik er beter ovtesten bij gaan gebruiken. Ik hoop dat ik snel het resultaat krijg als jij nu heb wat gaat dat hard zeg.

Regi er is mij aangeraden om die huls te gebruiken omdat je het dan veel dieper kan inbrengen.

Deel Deze Pagina