oooh ik word er verdrietig van!!! Ik begrijp het volkomen, ik zal wat extra lieve gedachtens naar je sturen vanavond!! Hele dikke hug!
Ook veel sterkte van mij gewenst! Ik hoop dat dit afstand nemen je wat rust gaat geven en dat je jullie onvervulde brusje-wens een plekje kunnen gaan geven. Xxx Hypo
Lieve Beehappy, Ik begrijp je keuze heel goed, maar vind het heel verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn voor jullie, na al jullie knokken. Ik ga je missen hier! Liefs Zora
Ik heb het je al geschreven: ik wens je heel veel sterkte met de verwerking van al jullie verdriet! Volgens mij zijn er een hoop meiden die je zullen missen hier. Ook daarom vind ik het zo knap van je dat je hier afscheid neemt. Het ga je goed. Geniet van je man en je kinderen en geniet van het leven. Knuf van mij. Tessa
hoi meid, ik wens je heel veel sterkte en kracht toe in je verdere leven. wil je bedanken voor al je lieve steun al die tijd. ik hoop dat je het geluk weer zult vinden in andere dingen, en lekker van je gezin kunt genieten. dikke knuffel lisa.