Bee Happy ,mag ik vragen waar je nu naar toe gaat dan? Ik ben ook onder behandeling in nijmegen en ze biedden daar volgens mij weinig 4e pogingen aan. In mijn omgeving zijn meerdere daar afgewezen om een 4e poging te starten. Thanx
Herma, wij lopen nu bij Behandelcentrum Geertgen en zijn erg tevreden over de peroonlijke aanpak daar!
hey meid, lees het nou pas, wat goed dat jullie nog een poging gaan doen. wil je alvast heel veel succes toewensen, en ga je zeker volgen. x lisa.
Vandaag was de uitgerekende datum van ons wondertje van onze 4eIVF/ICSI, maar vandaag is geen feestdag We hadden niet eens door dat ons wondertje nog in mij groeide. Toen ik 10 dagen na de TP bloedverlies, dachten we dat onze poging voorbij was. Ook al duurde het bloedverlies maar 3 dagen, gingen wij er vanuit dat dit een menstruatie was. En toen een we een maand later op 10 maart een positieve test in handen handen, dachten wij dat we spontaan zwanger waren geworden. Maar toen het op 30 maart plots mis ging bleek ons wondertje al bijna 12 weken te zijn Maar ik ben wel heel blij dat ik deze dag tegemoet kon gaan met de wetenschap dat we nog een poging gaan wagen, geeft toch weer een klein lichpuntje in de duisternis... Nog 9 dagen en dan gaan we weer van start, gaat deze poging ons dan eindelijk geluk brengen??? Lief vlindertje van ons Vandaag had de dag moeten zijn Vandaag hadden we je welkom moeten heten Maar het mocht niet zo zijn ... En nu zullen we zoveel dingen nooit weten Vandaag is geen feestdag Vandaag zal nooit jou verjaardag zijn Want jij kwam al veel eerder ter wereld Veel te vroeg en veel te klein Vandaag is jouw 'uitgerekende datum' De dag die nu (bijna) niemand meer iets zegt Vandaag blijft altijd de dag... De dag dat je niet geboren werd. xxx mama
Wat een mooi gedichtje meis, ik weet het nog heel goed allemaal, wat een verdriet, daarna weer blijdschap en daarna weer intens verdriet. Ik wens jou en hubbie heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. En ik hoop dat deze poging jullie eindelijk dat o zo gewenste brusje brengt. Dikke knuffel!
oooh beehappy wat droevig. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel. Ik hoop dat deze poging wat aankomt direct raak is voor jullie. En jullie sterretje van boven naar jullie zal kijken xxx
Nog 5 dagen tot de eerste deca er weer in kan Ik heb er echt weer zin in, maar vind het stiekem ook dood eng Ik laat het maar weer over me heen komen en hoop dat het nu ooit eens goed zal komen...
Heb kippenvel van het stukje over jullie wonder-vlinderkindje! Nu aftellen voor een prachtige afloop van jullie MMM verhaal!
Even een berichtje van mij. Ik heb net het stukje over je miskraam gelezen. Wat heftig zeg en wat confronterend, zo'n uitgerekende datum terwijl je met lege handen zit. Ik ben gister tante geworden van een prachtig neefje. Toen ik hem in mijn armen kreeg ging er even een steek van gemis door me heen. Ik wist mij goed te houden en heb mijn schoonzus en zwager gemeend blij gefeliciteerd! Ik zeg er gemeend bij want ik was echt blij voor ze. Het is ook zo'n prachtig wonder maar dat maakt de pijn van het gemis van een eigen kind niet minder :x. Heb vandaag dan ook moeite om de tranen tegen te houden want ze zijn er steeds. Ik begrijp je verhaal dan ook zo goed :x. Maar nu even terug op de postieve mode. Ik wil moed houden! En nu jij weer een mooie kans tegemoed gaat blijf ik achter de schermen stevig voor je duimen! Het is je zo gegund Liefs van Flam
Lieve Falm, Ik lees met tranen in mijn ogen jou berichtje. Wat moeilijk zeg en dikke mege digi knuffel!!! Meis, ik hoop zo dat jullie verlangen ooit vervuld mag worden, het is je zo gegund! Ik blijf er in geloven! Liefs beehappy
beehappy@ wat een mooi gedicht!! na zo een groot verdriet toch de moed vinden om door te gaan zal aan je denken! voor je duimen! je verdient het!! (tranen blijven maar lopen) flam@ weet hoe je je voelt meid!! vriendin bevalt in december en zie er nu tegen op om op kraamvisitie te gaan (erg toch) weet dat ik het emotioneel niet aan kan het vedriet de leegt en het vast houden van de kleine terwijl je weet dat het niet van jou is en misschien ook nooit zal meemaken dat doet te veel pijn liefs
Hier even een hoop onzekerheid...toen ik vanmorgen het lijstje aan het aanpassen was bij het topic staten met IVF/ICSI okt/nov schrok ik ineens Dit is de 1e poging dat ik met de decapeptyl start zonder aan de pil te zijn en mijn cyclus varieerd tussen de 32 en 39 dagen. Vorige maand had ik een cyclus van 38 dagen en daar had de gyn het schema van de decapeptyl op aangepast, ik heb hier helemaal niet bij stil gestaan, maar deze ronde was mijn ei al veel eerder en heb ik een cyclus van ongeveer 33 dagen. Pas toen ik vanmorgen de data van mijn ongi in het lijstje ging zetten, drong dit tot mij door. Net meteen de kliniek gebeld en nu is het nog maar de vraag of we nog op tijd zijn voor de start van de decapeptyl, om 11.00u moet ik terugbellen of we deze ronde toch nog kunnen starten. Ik hoop het zo, anders mogen we pas eind november starten in de volgende cyclus
och beehappy dat meen je niet:O nou dan hoop ik toch maar om 11 uur dat ze zeggen ja het is goed. Ik ga hard duimen. xx
...ik heb net gebeld, maar helaas kon de ass. mij nog geen antwoord geven...de gyn is nog bezig met punctie's en daar moet ik op wachten, zodra er duidelijkheid is bellen ze me terug.
ff snel... Ze hebben teruggebeld met goed nieuws! We mogen gewoon starten en wel vandaag al! De eerste decapeptyl gaat er vandaag in en dan heb ik er min 7 spuiten opzitten als ik volgende week ongi ga worden.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, en meteen vandaag al beginnen!!! YOEHOEOEOEOEOEOEOEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!