Alweer een aantal dagen Decapeptyl aan het spuiten. Hoe gaat het? Geen blauwe plekken? Als ik het goed heb moet je deze week ongesteld worden. Ik kijk af en toe door de week even en op Vrijdag schrijf ik hier weer Ik duim in ieder geval actief achter de schermen Liefs Flam
Hey Flam, Vandaag al weer deca nr 4! Ik verwacht mijn ongi dinsdag of woensdag en dan kan ik gaan bellen voor de uitgangsecho. Lief dat je achter de schermen mee duimt, maar weet dat mijn duimen ook voor jou draaien! Liefs beehappy
Hey meis, ik had de laatste dagen even gemist, maar gelukkig moct je gewoon door en ben je nu alweer een paar dagen bezig met de Deca. Ik blijf meeduimen voor je! Liefs en een dikke knuffel!
Zo beebhaapy is helemaal uitgerust en klaar voor de volgende fase! Ik ben afgelopen weekend lekker naar een beautyfarm geweest en heerlijk in de watten gelegd...heerlijke behandelingen en massages. Nu is is wachten op mijn ongi en dan op naar de uitgansecho!
Heeerlijk Beehappy, even relaxen en je laten verwennen is nooit verkeerd! en een heel mooi begin van een nieuwe poging Ik vind het zo spannend en lees iets meer achter de schermen want ik wil niets missen! Liefs Flam
flam, haha je wil toch van iedereen op de hoogte blijven, heel herkenbaar Hier nog steeds geen ongi en dat is toch echt wel vreemd te noemen...ik weet zeker dat mijn ei 13/14 okt is geweest, ik had 2 dagen echt ei pijn...langzaam ging ik mezelf toch weer gekke dingen in mijn hoofd halen en ik ben net een testje gaan halen, maar ook al verwachte ik het resultaalt al, viel het toch enorm tegen dat hij negatief was...ongi waar blijf je dan? Zo stom zo wil je niet ongi worden en zo kun je niet wacht tot het zo ver is...
Ach bah, ik ken het ja, en dan toch weer even hoop he? Hopelijk word je snel ongi en hoef je niet al te lang erop te wachten dat is echt killing.
beehappy begint nu toch wel echt ongeduldig te worden...waar blijft mijn ongi toch Ik snap er helemaal niets meer van, normaal had ik afgelopen dinsdag of woensdag ongi moeten worden en nu nog steeds niets. Woensdag heb ik een testje gedaan, zwanger ben ik niet, dus eigenlijk geen reden om niet ongi te worden...Misschien moet ik morgen de kliniek toch maar ff bellen als ik dan nog niet ongi ben geworden...
Beehappy is heel erg happy!!!! Vanmorgen was ik nog steeds niet ongi geworden en toen ben ik om 8.30u in mijn auto gestapt om naar de apotheek om een testje te halen. Tot mijn grote verbazing kwam er meteen een + te staan, niet te geloven, we zijn weer zwanger!!! Om 9.00u meteen de kliniek gebeld, daar krijgen we 19 nov op mijn verjaardag een echo. Daarna moest ik van de kliniek mijn eigen gyn uit het ziekenhuis bellen en daar krijgen we 10 nov de eerste echo, spannend!!!
Meid, wat lees ik nu? Wat een goed nieuws zeg! Ik ga heel hard duimen voor een goede echo op 10 november!
Lieve Beehappy, Ik heb ook al gereageerd in ons okt/nov topic maar wil hier ook nog even op je eigen topicje reageren. Gefeliciteerd met de positieve test en ik ga ook kei- en keihard duimen voor een goede echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was op alles voorbereid vandaag maar nu moet ik me echt aan de stoel vasthouden. Ik heb heb net nieuwe lenzen dus ik denk, gewoon nog een keer lezen..HET IS ECHT ZO!! Wat fantastisch voor jullie! Ik blijf geloven in wonderen en zo zie je..dan gebeurt er dus zomaar 1. Pff, ik moet even bijkomen. Ik wens dat er ontzettend veel zegen rust op deze zwangerschap, dat wens ik echt met heel mijn hart en daarom zeg ik: GEFELICITEERD en op naar een fantastische echo! Lies Flam