Flam, ontsettend bedankt! Ik moet toegeven, het was ook niet het nieuws wat ik vanmorgen verwachte, maar het was wel heel welkom nieuws!!! En wat betreft wonderen, ze bestaan echt...en ik blijf hopen dat het jullie ook mag gebeuren!
@beeee happy: ook hier even een supergefeliiiiiknuffel!! hoe is het mogelijk, jij wondervrouw! zomaar zwanger, vlak voor de 5e poging! en terwijl je decta spoot, dat maakt dus (blijkbaar) niet uit? supersuper ik ben heel blij voor je, geniet!!
Beehappy wat een geweldig nieuws! Ik hoop dat deze spruit goed blijft plakken! Wat een heerlijk wonder zeg
wauw!!!!! ik val hier zowat van m,n bureaustoel... wat een ongelooflijk prachtig nieuws!!!!!!!!!! jeetje... wat moet dat een verassing zijn geweest.. niet normaal meer joh!!!! tjee.... wonderen bestaan echt gefeliciteerd meid... heb er gewoon kippevel van xxx jose
Nou de roze wolk heeft helaas weer plaats gemaakt voor een hele zwarte donderwolk Gister nog een digi testje gedaan, ben zo onzeker Gelukkig kwam er ZWANGER te staan. Alleen de weken indicator gaf maar 1-2 weken aan, terwijl er 2-3 had moeten staan. Ik maakte me naar de indicator test van gister toch flinke zorgen, ook omdat ik best wel een branderig gevoel heb in mijn onderrug en ik een verhoogde kans heb op een bbz. Ik heb vanmorgen nog een kruitvattest gedaan en ook die is maar licht positief. Ik weet dat de gyn mij ooit verteld heeft dat dit op een slechte stijging van het hcg kan wijzen als de testen niet donkerder worden en dat dit weer kan wijzen op een bbz. Dit in combinatie met mijn branderig gevoel in mijn onderrug en mijn gevoel dat zegt dat er iets niet goed zit, baarde me toch zoveel zorgen dat ik toch maar gebeld heb. De assistente beaamde dat dit een reden kan zijn op verdenkening van een bbz of mk en dat vrouwen vaak voelen dat het niet goed zit. Ik mocht om 12.30u komen voor een echo en mijn vermoeden klopte helaas, ons kleintje heeft zich in mijn rechter eileider genesteld . Nu is het afwachten of ons kleintje zelf loslaat en als dat niet het geval is, zal ons kleintje helaas operatief verwijderd moeten worden. Maandagochtend moet ik opnieuw bloedprikken voor hcg controle en maandag avond bellen ze me daar over. Als het hcg omhoog gaat, dan woensdag opnieuw hcg controle en donderdag staat er een controle echo gepland. Waarom, is het ons niet gegund? Wat heeft dit voorn doel? Beginnen aan een poging en dan blij verrast worden met een positieve test en dan dit...
ik vind dit echt zwaar kl*te voor jullie! waarom is het jullie niet gegund?? meid ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat het vanzelf loslaat zodat je niet alsnog onder het mes hoeft een hele dikke knuffel!
Ahhh nee meid dat meen je niet!!! Wat een klote nieuws zeg.... Pffff waarom kan het niet gewoon eens goed gaan. Heel veel sterkte meis en mocht je vragen hebben over de bbz mag je het me altijd vragen, liefs Wen
Lieverd, heel veel sterkte, wat moet jij nu verschrikkelijk verdrietig zijn, eerst die hoop en dan dit weer. Het is zo oneerlijk. Blijdschap en verdriet liggen hier zo dicht bij elkaar. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven. Ik denk aan je. Liefs Zora
@beehappy, jeetje meid het is jullie ook niet gegund.... wat verschrikkelijk verdrietig nieuws dat jullie weer moeten verwerken....dikke knuffel van Luukske
oooooooooh meid nee toch!!! potverdorie wat is de wereld oneerlijk zeg! Hele super dikke knuffel van mij!
Lieve meiden, wat lief dat jullie zo meeleven. Jullie lieve berichtjes, bieden ons troost. Ik voel me ontsettend kl#te, ik begrijp niets meer van mijn lichaam. Eerst steeds miskramen, dan een genetisch onderzoek waar uit blijkt dat er genetisch niets aan de hand is. Dus weer hoop op een gezonde zwangerschap en nu nestelt dit wondertje zich op de verkeerde plaats. Ik denk dat mijn lichaam echt vergeten is hoe het moet en dat we moeten accepteren dat ons gezinnetje zo compleet is en dat een 3e kindje gewoon te veel gevraagd is. We hebben er echt alles aan gedaan om nog een wondertje te mogen krijgen, maar de natuur laat het gewoon niet meer toe. En ook wij durven gewoon niet meer zwanger te worden, elke keer die zware klappen, dat trekken we niet meer. Als deze hele ellende straks achter de rug is, dan is het klaar! Na bijna 4 jaar geven we dan echt de moed op en we geven ons gewonnen .
ach lieve bee... heb je een bbz? wat een verdriet, ik snap dat dat nu allesoverheersend is en dat je geen vertrouwen meer hebt en geen energie om verder te gaan voor een derde kindje. maar weet je, je zegt dat je lijf niet meer weet hoe het moet, maar aan de andere kant heeft je lijf het wel heel eigenwijs weer geprobeerd, na alle ivf/icsi toestanden en eentje die nog op het programma stond. toch? zou het kunnen dat, omdat je aan het spuiten was terwijl je al zwanger was, dat ermee te maken heeft? misschien teveel vragen en teveel denken van mijn kant, sorry dan. heel veel liefs en sterkte
Klingel, ik denk ook echt dat wij, de dokters, maar vooral mijn lijf wel willen, maar dat er gewoon te veel factoren zijn die het moeilijk maken om zwanger te worden en om een zwangerschap tot een goed einde te brengen -slechte zwemmers -PCO -litteken weefsel in mijn eileiders (dit geeft een verhoogde kans op een bbz helaas) -draagster van B streptokokken (dit geeft verhoogde kans op vroeggeboorte bij mij) -herhaalde miskramen, zonder aanwijsbare reden?
Sinds gister een beetje bruin verlies. Dus ik dacht dat dit betekende dat mijn lichaam het zelf gaat oplossen, maar helaas vertelde de gyn mij dat ik zelfs bloedverlies kan krijgen en dat dit nog niets hoeft te betekenen bij een bbz. Maandag weer bloed laten nemen en dan weten we pas meer, ik hoop zo dat mijn lichaam het zelf gaat doen.