Ik had je al een PB gestuurd maar wil hier nog een keer zeggen dat ik het zo oneeerlijk vind in het leven. Degene die er het langst voor vechten en het met heel hun hart willen moeten dit allemaal meemaken en dan gaat het ook nog mis. Maar ik weet ook dat er geen antwoorden komen op mijn vragen; Waarom? Er zijn geen antwoorden alleen het is bijna niet te accepteren. Ik kan je alleen maar sterkte wensen en je steunen. Heel veel liefs en sterkte van Flam
Ik heb nog steeds af en toe bruin/rood verlies, pijn en branderig gevoel onder in mijn rug en rechts onder in mijn buik. Maar nog steeds een reuze zwanger gevoel...het is zo dubbel, ik ben en voel me zwanger, maar ik weet dat ik het weer niet mag uitdragen. Eigenlijk wil nu niets liever dan dat mijn lichaam onze grootste wens zelf los zal laten. Ik wil rust in mijn lijf en in mijn hoofd
beehappy ik vind het zo erg voor jullie gebeurd er eindelijk een wonder en dan weer dit. Een hele dikke knuffel van mij xxxx
Beehappy heel veel sterkte meid weet niet wat ik moet zeggen!!maar denk aan je en een mega dikke knuffel meid!!! liefs sabje79
Ik ben vanmorgen voor de bloedtest naar de kliniek geweest en de gyn heeft ook meteen weer een echo gemaakt. Kleintje zit nog vast in mijn rechter eileider, baarmoederslijmvlies laat langzaam los. Net uitslag van bloedwaarden gekregen. Bloedwaarden zijn maar minimaal gestegen, van 1006 naar 1233, dus lijkt erop dat mijn lichaam door heeft dat het fout zit en dat het lichaam het zelf zal oplossen. Woensdag opnieuw bloed afname en donderdag nieuwe echo. Zo gek dat je blij kunt zijn dat je lichaam je kleintje zelf zal afstoten, hoe kan ik daar nu blij mee zijn. Mijn verstand en mijn gevoel liggen even niet op een lijn
Beehappy gaat voorlopig even afstand nemen van het forum. Ik moet dit verlies eerst een plekje gaan geven, pas dan kan ik hier weer komen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes em ik hoop dat ik hier straks heel veel mooie berichten kan komen lezen! En weet dt ik op de achtergrond wel heel hard voor jullie zal duimen!
@beehappy, mied hoeveel verdriet kan een mens hebben....het is gewoon oneerlijk! pak de tijd voor jezelf, je lijf en je gezinnetje!
Gister weer een bloedafname gehad, hcg was toen weer licht gestegen. Vandaag moest ik terug naar de kliniek voor een echo bij mijn eigen gyn. Het ronde bolletje wat vorige week en afgelopen maandag nog duidelijk in mijn rechter eileider zat op de echo, was nu niet meer zichbaar. Wat wel heel duidelijk zichtbaar was is een hele onrustige baarmoeder. Daarna hebben ze nogmaals het hcg gecontroleerd en het was een beetje gezakt te opzichte van gisteren. De gyn gaf aan dat het lichaam het dus zelf gaat oplossen en dat deze bzz zal eindigen in een natuurlijk verloop. Nu is het dus wachten op een miskraam, waarschijnlijk zal dit binnen 4 weken gebeuren. Over een maand hebben we een evaluatie/ na controle gepland staan bij de gyn.
pfff wat een ellende weer meis. Maar het is wel fijn dat je lichaam het zelf oplost en dat je geen operatie hoeft te ondergaan. Hele dikke knuff
Beehappy, ik hoop voor je dat je lichaam het zelf op zal lossen. en ik hoop dat wat meer afstand van het forum je even rust zal geven... het is niet niks wat jullie voor jullie kiezen hebben gekregen.. weet dat we aan je denken meid! sterkte veel liefs Jose
Beehappy, heel veel sterkte meid.., wat jullie al niet moeten meemaken allemaal. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Denk aan je.. Liefs Jojoba
Vanaf vanmorgen helder rood bloedverlies, mijn lichaam laat wondertje nu dus gaan... Je weet dat het er aan zit te komen, maar als het rood dan komt is het toch weer zwaar kl#te
Beehappy, wat ontzettend verdrietig ..........................heel veel sterkte. Weet dat ik aan jullie denk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat erg beehappy, ook al wist je dat het moest komen. Maar nu is het zo confronterend!! heel veel sterkte
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Na 3 dagen bijna leeg te hebben gelopen, is het roodverlies sinds vanmorgen bijna weg. Lichamelijk is alles nu dus achter de rug, maar geestelijk blijft het zwaar. Morgen ben ik jarig en moet ik mijn pokerface opzetten, moet ik lachen en laten zien hoe blij ik ben, maar mijn hart huilt. Bijna niemand wist dat we een 5e poging gingen wagen en dus er weten ook maar een handje vol mensen van het wonder dat ons overkwam en het verdriet waar we nu midden in zitten. Morgen zouden we eigenlijk de 2e echo krijgen en het goede nieuws meteen met iedereen delen, maar nu zit ik daar met leegte in mijn hart...ik wou dat ik morgen kon overslaan!
@beehappy, meid ik kan me voorstellen dat je het niks vindt om de schijn hoog te houden....jammer dat het jullie niet gegund is/was, want jullie hebben een moeilijke weg achter jullie, en dit verdriet maakt het niet makkelijker! dikke knuf, Luukske