Lieverd, sterkte morgen. Wat is het toch moeilijk en verdrietig waar jullie nu weer doorheen gaan. Dikke knuffel!
Moest aan je denken vandaag. Ik wou je feliciteren met je verjaardag maar eigenlijk is dat zo dubbel. Jij hebt het zo moeilijk vandaag. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om een blij gezicht op te zetten vandaag. Het verlies is nog zo aanwezig en overheerst je gevoel. Ik wens je heel veel sterkte vandaag en ik hoop met heel mijn hart dat je een beter jaar in het verschiet hebt. liefs Flam
lief dat jullie aan mij denken! Overdag was het echt hel erg moeilijk om me groot te houden, steeds weer die rotte felicitaties. Later op de dag heb een paar wijntjes gedronken, dat heeft mijn gedachten wel even een beetje verzet. Maar het bleef moeilijk en ik ben bang dat het voorlopig ook nog wel moeilijk zal blijven.
Tuurlijk zal het nog moeilijk blijven, je moet het een plekje gaan geven, amar het zal altijd moeilijk blijven. Je draagt dit altijd met je mee. Uiteindelijk zal het zonnetje steeds meer en meer gaan doorbreken. Maar wat regendruppels zullen er altijd blijven. hele dikke knuffel meis! En toch nog gefeliciteerd! Hoe dubbel het ook is. Liefs Zora
hey meis, is idd dubbel om je te feliciteren, had je liever om de zwangerschap gefeliciteerd! ik denk aan je, dikke knuf!!
De afgelopen weken zijn zwaar en emotioneel geweest We zijn zo heen en weer geschud tussen hoop, wanhoop boosheid en verdriet. Maar na jaren vechten voor een brusje, ziekenhuis in ziekenhuis uit, hebben we de knoop doorgehakt. De angst dat een volgende zwangerschap weer mis zal gaan kunnen wij niet meer aan. Meer verdriet kunnen wij niet meer dragen en we hebben met pijn in ons hart bewust besloten te stoppen met verdere behandelingen We willen ook niet meer blijven hopen op een wonder dat ons toch steeds weer ontnomen gaat worden en daarom zullen we ook de natuur een halt toe roepen, volgende week hebben we een afspraak staan op welke manier we dit gaan doen. Lieve forum vriendinnentjes, op de achtergrond zal ik met jullie blijven meeleven en lezen, maar actief zal ik niet meer met zwp bezig zijn...maar weet dat ik aan jullie denk en hoop dat jullie wensen en verlangens snel vervuld mogen worden. Liefs beehappy
Ik ben ook sprakeloos, las het vaker onder je banner maar dacht misschien veranderd het toch. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen xxxxxxxxx
Wil hier toch nog even speciaal mijn medeleven laten blijken. Zolang waren we hier samen op het forum en zoveel heb je mee moeten maken. Zoveel vlindertjes.. en dan is er toch steeds de vraag..Waarom?! Deze blijft hangen maar een antwoord komt er niet. Wat blijft is verdriet en leegte waar je mee moet leren leven en dat is zo vreselijk moeilijk. Accepteren en je schouders eronder lijken zulke loze woorden. Mijn man zegt ze ook weleens. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik heb zelf nog 1 cyclus te gaan dit jaar en dan wordt het hoofdstuk : zwanger worden, ook voor mij definitief afgesloten. 2010 zal een vreemd jaar worden waar een heleboel zal moeten worden verwerkt en geaccepteerd. Maar ik ben niet alleen. Ik weet dat er meer vrouwen doorheen gaan en daarom moet je weten dat ik er ben achter de schermen als je hulp nodig hebt of iets van je af wilt schrijven. Ik ben hier niet veel meer maar ik ben niet weg, lieve Beehappy! Liefs Flam Bekijk bijlage 32107
Wat een lieve reacties meiden, wat lief dat jullie zo meeleven! Flam, je bent zo'n lieve vrouw, die ondanks haar eigen verdriet altijd de moeite neemt andere forumvriendinnetjes een hart onder de riem te steken, dat ik zo hoop dat deze laatste ronde jullie alle geluk van de wereld mag brengen! Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en na een goed gesprek en een inwendig onderzoek, stelde ze een Mirena spiraal voor. (Dit is een hormoonspiraaltje) Het spiraal zal tijdens een menstruatie geplaatst gaan worden, in ons geval stelde ze voor nog zeker 1 cyclus af te wachten omdat we net een bbz/mk achter de rug hebben. Dus nog 1 ongie en dan zal bij de volgende ongie het spiraal geplaatst gaan worden, dan zal er deffinitief een einde aan onze weg naar een brusje gaan komen. Het is raar dit alles zo op te schrijven, maar ergens lucht het op. Het is zeker niet het einde wat we 4 jaar geleden gehoopt hadden, maar wel een einde waar we niet om heen kunnen. We hebben zo hard gevochten en echt alles gegeven, maar het heeft niet zo mogen zijn. Steeds weer die hoop die ons op de been hield, maar dan kwam steeds weer die teleurstelling en dat verdriet. We hebben de afglopen jaren nog 4 keer zwanger mogen worden, 1 keer zelfs van een 2ling. Maar de natuur is soms hard en meedogenloos en keer op keer ontnam de natuur wat het ons geschonken had. Deze pijn is ondragelijk geworden en de angst overheerst de hoop. We nemen asfscheid van een droom, een wens, een diep verlangen voor een brusje, maar ik weet zeker dat wij het gaan redden. De wond zal eens genezen, er zal altijd een litteken achterblijven, maar we komen er sterker uit als gezin. En terwijl ik dit schrijf en me realiseer dat er zo veel stellen afscheid moeten nemen van hun wens, hun diepe verlangen zonder ooit de kans te hebben gehad ouders te mogen worden, rollen de tranen over mijn wangen. Elke wens heeft recht om werkelijkheid te worden, maar als onze wens geen werkelijkheid heeft mogen worden om een wonder te schenken aan een stel dat nog geen geluk hebben mogen ontvangen, dan doe ik met liefde een stapje terug...
Och meis, ik krijg gewoon kippenvel nu ik dit lees. Had jullie met heel mijn hart nog een wondertje gegund. Ik ga je missen hier op het forum, we hebben zo lang lief en leed gedeeld. Maar neem je rust en de tijd om alles te verwerken. Laat af en toe weten hoe het met je gaat. Ik blijf aan je denken. Liefs Zora
Lieve Beehappy, Wat een ontzettend verdrietig stukje . Ik vind het zo ontzettend vreselijk wat jullie allemaal meegemaakt hebben, het is gewoon niet eerlijk. Tuurlijk genieten jullie van jullie 2 meiden maar wat hadden jullie graag nog een brusje bij jullie gezinnetje gewild. Ik vind het zo ontzettend erg dat jullie nu definitief afscheid moeten nemen van jullie grootste wens. Ik moest even slikken toen ik het laatste stukje van je tekst las, je bent zo lief. Je denkt altijd aan een ander ondanks je eigen verdriet. Weet dat ik aan je denk en ik hoop ook dat je nog eens laat weten hoe het met je gaat! Dikke kus!
ach lieve beehappy, wat een hartverscheurend berichtje ik vind het zo vreselijk dat juist die lieve stellen die zoveel liefde te geven hebben, het niet (nog een keer) mogen meemaken. daarom wens ik jullie alle sterkte, alle liefde, alle geluk samen, met zijn 4en, en ik hoop dat ik je af en toe nog eens zie hier, hoewel ik me kan voorstellen dat als je het boek sluit, ZP daar (nu) ook bij hoort. alle liefs..
Meis, wat een moedig besluit! Wens je heel veel sterkte en kracht met het verwerken van dit besluit en al het verdriet de afgelopen 4 jaar!
lieve beehappy Wat een verdrietig berichtje maar ook weer zo een mooie gebaar naar de andere meiden toe!! echt super lief van je dat je daar op dit momment ondanks je eigen verdriet bij stil kan staan!! Ik wens jullie heel veel liefde, kracht en geluk toe meid!!! liefs, sabje
Ik wil jullie nog even allemaal heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes allemaal. Langzaam kan ik jullie melden dat ik mijn weg probeer te vinden op een nieuwe onbekende pad. Het is gewoon heel erg vreemd dat we nu echt weten dat er geen brusje meer bij zal komen. Ook onze meiden moeten hier heel erg aan wennen, maar het komt goed. En ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst in 4 jaar echt uit kijk naar de feestdagen...ik ga de feestdagen nu echt heel anders in, de afgelopen 4 jaar hoopten we steeds dat we de volgende kerst met een beebje erbij zouden vieren en steeds bij oud en nieuw hoopten we op een vruchtbaar nieuw jaar. Maar dit jaar is mijn kerstwens niet voor mezelf, mijn kerstwens is voor jullie die nog wachten op een wonder...Mijn wens is dat al mijn forumvriendinnetjes die op een wonder wachten, blij verrast mogen worden met een prachtig wonder voor 2010! Bekijk bijlage 34999
Lieve Beehappy, wat ben jij ontzettend liefffffffffffffffffffffffffffffff. Dikke knufffffffffffffffffff