beehappy's 5e IVF/ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beehappy76, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Lieve Beehappy, ik las je berichtje en zag mijn eigen verhaal er een klein beetje in terug en kreeg het er helemaal koud van.... Tuurlijk zijn er grote verschillen maar de essentie is in basis gelijk.

Door je spiraaltje krijg je denk ik rust in je koppie na al die jaren heen en weer geslingerd te zijn. Je hoeft en moet niet meer en je kunt al je aandacht richten op alles wat er om je heen is. Mij heeft dat enorm veel liefde en geluk voor andere dingen gebracht.

Een hele dikke knuffel en mijn wens voor jou is dat 2010 jullie rust zal brengen. Na de rust komt de liefde en geluk. De kracht van deze genomen beslissing die jullie nu voelen zal een eerbetoon zijn aan jullie vlindertjes......

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

nicoletta,...kippevel heb ik over mijn rug van jou lieve berichtje! Ik lees dat jij precies begrijpt wat ik bedoel.
    ...ik wens jou ook heel veel geluk voor 2010 en hoop dat jullie snel een pleegkindje in jullie armen mogen sluiten waar jullie al jullie liefde en geborgenheid aan kunnen geven!

3. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik neem je wens aan Beehappy! Jij kent mijn verhaal.
    Ik vind het zo lief van je dat je dit schrijft :)
    Ik ga ook wensen dat 2010 een heel goed jaar wordt
    voor ons. Dat we mogen genieten van alles om ons
    heen en het verdriet en gemis een beetje mogen vergeten!

Liefs van Flam :):)

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even een dikke knuffel meis!

5. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Flam, dat hoop ik ook echt!!!

Zora, thanks meis!