Oma zou gister geopereerd worden, maar de ok is verzet naar vandaag, ze hebben gister voor de zekerheid alles nog een keer nagelopen. Wat ze vanmiddag gaan proberen is haar enige kans, als het niet lukt, nee daar moeten we nog maar ff niet aan denken. Ik zit sinds vandaag op het wachtbankje, 6-5 is mijn NOD, maar ik mag pas 8-5 testen ivm de extra pregnyl die ik 27-4 nog moet spuiten.
Sterkte met je oma meid, ik duim mee voor je NOD en ook dat alles goed mag gaan met je oma. Liefs Zora
Oma is gister geopereerd, de operatie is goed verlopen, maar we zijn er nog lang niet...ze krijgen oma niet van de beademing en dat is heel erg zorgelijk, maar we proberen moed te houden [-o<
@beehappy, fijn dat de ok gelukt is, hoop dat ze haar toch van de beademing af krijgen....heel veel succes voor jou en je familie
hey meid, wat een naar bericht van je oma. hopelijk komt het weer goed met haar. en met jou, ik duim weer voor je. liefs lisa.
Zo, mijn afgesproken topic uurtje op Vrijdag is aangebroken dus ik ben even online. Snel bijlezen! Hoe gaat het vandaag met je oma? en met jou? Jij zit op het wachtbankje dus het is weer spannend voor jou. Ik duim hoor Volgende week Vrijdag schrijf ik weer even op je topic. Verder heb ik met mezelf afgesproken dat ik PB en niet lees door de week. Soms kijk ik heel even een minuutje als ik heel erg nieuwsgierig ben maar het geeft meer rust op deze manier dus ik blijf sterng voor mezelf Gr Flam
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en pbtjes! Het is helaas tot nu toe nog steeds niet gelukt oma van de beademing af te krijgen. Vanmorgen om 5.30u belde ze opmijn mobiel dat oma een bloeding had en dat ze meteen naar de ok gebracht zou worden, inmiddels hebben ze de bloeding kunnen stoppen gelukkig. In de loop van de dag hopen we meer duidelijkheid te krijgen over hoe nu verder? Flam, ik zit idd weer op het bankie, vandaag dpo 2, het is allemaal zo dubbel zo Mijn NOD is 6 mei en 8 mei mag ik testen, we zitten dan een midweekje in Duitsland en komen die vrijdag thuis. Ik denk dat we pas thuis gaan testen, als ik roodloos blijf die week, we wachten gewoon rustig af.
Heey meis, wat naar van je oma! Hoe gaat het nu met haar? Gelukkig dat ze de bloeding hebben kunnen stoppen! Op het wachtbankje! Spannende weken weer voor jullie. Ik hoop en duim met heel mijn hart en ziel voor jullie! Liefs Nikkie
thanks meid! Ik heb vanmorgen de extra pregnyl gezet, deze is om een evtuele innesteling te bevorderen...nu maar hopen dat er zich iets moois aan het nestellen is [-o< Met oma gaat het nog steeds niet zo goed, ze is vannacht weer met spoed naar de ok gebracht ivm een bloeding en flinke zwelling, ze hebben nu 2 nieuwe drains geplaatst. Het blijft erg spannend allemaal, maar we proberen moed te houden...
jee meid het blijft nog steeds spannend zeg ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen met jullie oma het is niet niks allemaal zeg ik hoop ook voor jullie dat er nu in jou buikje iets moois aan het nestellen is meid maar snap heel goed dat het nu allemaal zo dubbel is.. ik denk aan jullie!
oma's situatie blijft zorgelijk, vrijdag hebben we een gesprek gepland met de artsen omdat wij maandag een midweekje naar Duitsland gaan...we willen alles goed achter laten voor mijn schoonmoeder, zij is enig kind van oma en ze trekt de mantelzorg niet, daarom doe ik het al 10 jaar. Ik heb gister een telefonische afspraak gehad met mijn gyn, mocht ik volgende week op vakantie ongi worden (wat we niet hopen), mag ik op cd3 meteen weer starten met de Gonal. Tijdens de 1e fm gaan we beslissen of dit weer een IUI ronde zal worden.
Jee wa een vervelende situatie met je oma! Ik hoop dat je niet ongesteld word op vakantie en dat er ook bij jullie een mooi wondertje gebeurd! Liefs Nikkie
Zo dit is mijn laatste berichtje voro de aankomende week, maandag vertrekken we voor een midweekje naar Duitsland. Maar dit weekend zijn we heel erg druk met van allees regelen ook voor oms, vanmiddag hebben we een gesprek gepland staan om alles even duidelijk af te spreken voordat we weg gaan. Vandaag over een week is mijn testdag, ik ben benieuwd of ik roodloos zal blijven...we gaan pas testen als we volgende week vrijdag thuis zijn gekomen, ik wil niet onze laaste ochtend daar verpesten met een negetieve test...nu maar hopen dat we geen rood gaan zien [-o< Fijne week allemaal!
Wat heerlijk zeg, er even tussenuit. En daarna is het al testen. Nou , ik duim stevig door achter de schermen Dat ik hier volgende week maar heel mooi positief nieuws mag lezen en heel veel plezier in jullie midweek Gr Flam
Hier toch nog ff snel een berichtje van mij, ik was helemaal vergeten om hier te melden dat ik afgelopen woensdag de uitslag het gehad van het bleodonderzoek na de miskraam. Volgens de gyn moeten we zeker tussen de 8 en de 12 weken zwanger geweest. Mijn hcg waarden waren een dag na de miskraam waren nog 229.034 en dat was heel erg hoog! De gyn had op mijn zwangerschapsverklaring al 13 oktober als uitgerekende datum gezet omdat hij dacht dat ik zeker verder zwanger was geweest, hij had dus gelijk. Het is dus meer waarschijnlijk dat we toch nog zwanger waren van de ICSI en dat de bloeding die we voor een menstruatie hebben aangezien, gewoon een bloeding is geweest. Daarom was ons wondertje al zo mooi en duidelijk zichtbaar Met oma gaat het op dit moment heel erg slecht, het is nog maar de vraag of we morgen op vakantie kunnen gaan, we willen voor de meiden wel proberen te gaan. Ze hebben al zo veel meegemaakt de afglopen weken, eerst de miskraam en nu oma's zorgelijke situatie. Ik hou jullie op de hoogte! Tot snel!
Dus toch nog van de ICSI? Hoe gaat het verder met je? Vervelend dat je oma zo slecht ligt. Ga je ver weg met de kids? Of blijf je dicht bij huis. Is wel lekker als je je zinnen even kan verzetten. Liefs Nikkie
Ik kom je even een dikke knuffel geven! Hopelijk gaat het snel beter met je oma! Hoe sta je er zelf tegenover dat het emmy toch van de ICSI was? geeft het je nieuwe hoop of juist niet? Ik hoop dat het snel opnieuw gebeuren gaat! @ Nikkie hoe gaat het met jou, voel je je goed?