beehappy's mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by beehappy76, Apr 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

hey meiden,

Hier ff een berichtje mobiel vanuit Duitsland. Helaas ben ik gister aan de verkeerde kant het bankie afgevallen. Morgen start ik weer met de Gonal en vrijdag als we weer thuis zijn zal ik de kliniek weer bellen voor de 1e fm.
    Met oma gaat het nog steeds niet goed, ze word al sinds afgelopen zondag slapende gehouden. Blijft erg zorgelijk allemaal.

Milla, hoe ik me nu voel omdat we toch van de ICSI zwanger waren, pppfff eigenlijk weet ik dat niet zo goed, ik hoop alleen dat we snel weer zwanger mogen worden.

2. stitchie

stitchie Actief lid

Apr 10, 2009
    171
    0
    0
    Wil je even hier (naast in het wachtbankje-topic) ook sterkte wensen, je krijgt het behoorlijk voor je kiezen momenteel, hè!

Blijf je wel hoop houden meid, ook voor je oma?

Ik duim alvast voor je voor de volgende ronde [-o<

3. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Oh nee Beehappy, had zo gehoopt dat het goed zou komen :(
    Ik weet dat die wachttijd verschrikkelijk is en als de ongi
    zich aankondigd is het zo definitief en de teleurstelling en
    het vewerken begint. Heel veel sterkte
    en ook met je oma.
    Ik hoop dat er binnenkort betere tijden aanbreken met
    een goede afloop van de nieuwe poging.

Liefs Flam :(

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Balen meid dat je ongi bent geworden, dikke knuffel. En ook heel veel sterkte met je oma.

Liefs Zora

5. beehappy76

Meiden hier is beehappy weer terug van een midweekje Duitsland!
    Gister ben ik weer begonnen met de Gonal en volgende week vrijdag is de 1e fm al weer, deze ronde gaat het weer en IUI worden, nu is gebleken dat we toch zwanger waren van de ICSI, staat de indicatie IUI/ICSI gewoon weer. De verzekering staat dan ook niet meer toe om gewoon OI te doen.

Met oma gaat het nog steeds niet goed helaas, ze heeft niet gemerkt dat wij weg zijn geweest ze is al sinds begin deze week slapende. We hebben dagelijks gebeld met het ziekenhuis en zijn zo goed op de hoogte gebleven en we gaan zo snel naar oma toe.

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Fijn dat je hebt genoten in Duitsland! Dus je zwangerschap was wel van de ICSI poging? Dus was je ook veel verder dan jezelf dacht, toch?
    Sterkte met je oma!

Liefs Nikkie

7. beehappy76

Nikkie, ja we waren idd verder dan we dachten, 11 weken en 6 dagen...Maar ik moet wel zeggen dat ik zelf ook steeds zo'n gevoel heb gehad, maar ik stopte het steeds weg. Ik dacht het kan toch niet dat ik verder zwanger ben, omdat ik dacht dat ik ongi was geweest. En ook omdat sommige testen niet echt knalde twijfelde ik aan mijn gevoel, maar de gyn gaf ook aan dat sommige testen gewoon minder vet positief testen. De urine waarde is ook altijd veel lager dan de bloedwaarde, dus vandaar dat niet alle testen dan niet altijd hoeven te knallen.

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wordt het nu dan een ICSI of een IUI voor jullie? Of is dat afhankelijk van de hoeveelheid eitjes die je hebt?
    Succes vrijdag met je eerste fm!

Liefs Nikkie

9. beehappy76

Nikkie, we proberen voor een IUI te gaan, ik hoop dat dit lukt!

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Jij ook alweer bijna je 1e FM. Spannend weer. Hoe gaat het nu met je, kun je het een beetje een plekje geven? Knuffel meis.

Liefs Zora

11. beehappy76

Zora, ja vrijdag al weer de 1e fm, ik ben benieuwd! Ik hoop dat er al wat moois aan het groeien is!
    En of ik nog trek allemaal? Eigenlijk niet, maar ik heb geen keus...het verdriet om de miskraam kan ik goed verwerken, de situatie met oma blijft nog steeds zo zorgelijk. Ik kan alleen maar hopen dat zich snel betere tijden voor ons zullen aan dienen en dat de donkere wolken boven ons wegtrekken [-o<

Voor jou is het weer spannend...ik duim voor je!

12. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Vandaag de 1e FM!! Ik kijk vanmiddag nog even
    om te lezen hoe die gegaan is ;)

Wat naar dat het met je oma nog zo slecht gaat en
    de miskraam is ook nog zo vers voor jou, dat verdriet
    is ook niet zomaar weg. Toch heb jij je schouders er
    al weer onder en ook al kun je volgens jou niet anders,
    ik vind het heel sterk van je. Dat er maar veel zegen
    mag heersen op deze poging en dat het met je oma
    maar snel beter mag gaan [-o< [-o<

Gr Flam ;) ;)

13. beehappy76

Flam, hahah vrijdag, forumdag ;)
    Ik moet vanmiddag om 15.40u, ik hoop dat er al een of twee mooie follikels aan het groeien zijn...spannend weer!

En wat betreft hoe ik me voel, ik heb gister gemerkt dat ik toch niet zo sterkt ben als ik misschien lijk :( ...Tijd om de miskraam te verwerken heb ik eigelijk nog helemaal niet genomen, ik dacht dat ik vooral snel door moest gaan om weer zwanger te worden...weer zwanger zijn zou de pijn verzachten. Ook de zorgelijke situatie van oma heeft er voor gezorgt dat ik eigenlijk geen tijd had om na te denken over mijn verdriet. Maar gister kwam de klap ineens toch, verdriet haald je altijd in :cry: Ik kreeg gister van een kennis te horen dat ze ongewenst zwanger is en dat ze het kindje niet willen houden. Ik snap het niet meer :( , waarom komen er kindjes bij mensen die ze niet willen en moeten wij hier allemaal zo lijden voor ons verlangen :cry: Waarom? Wij willen zo graag en zouden er alles voor over hebben om zo'n prachtig wonder te mogen ontvangen en hun laten het weghalen...dit was voor mij echt niet te bevatten, wij hebben ons zo gewenste wondertje verloren en hun kiezen er voor om zo'n wondertje niet te houden. :cry: Ik begrijp ook wel dat je geen nieuw leven op de wereld moet zetten als je er niet achter staat, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon niet...Dit kan toch niet, dit mag toch niet? Waarom komt zo'n mooi wondertje dan niet bij een van ons alleen hier groeien, het zo bij ons hier zo gewenst zijn...

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje wat erg zeg...
    soms komen de kindjes bij mensen die het niet verdienen!
    het is jullie zo gegund!
    ik ga heel hard weer meeduimen voor jullie echt.
    heel veel succes met de fm
    en heel veel sterkte met oma
    hopelijk komt het nog goed met haar.

dikke knuffel!

15. beehappy76

Soms kan het leven zo oneerlijk zijn.
    Dingen die je ziet doen je zo veel pijn.

Waarom kan een ander niet genieten van een wonder.
    Terwijl mijn leven bestaat uit de zoektocht naar een wonder.

Mijn hart doet pijn en tranen rollen over mijn wangen.
    Het is mijn grootste wens, mijn diepste verlangen… [-o<

Waarom mag het voor ons dan niet zo zijn?
    Voor ons is het een weg met heel veel pijn.

Voor ons wondertje bestond er geen Aarts bestaan
    En hun laten hun wondertje zo maar gaan… :cry:

16. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Daar krijg ik dus ook kippevel van.
    ''Niet gewenst'' tegenover
    ''wel gewenst''
    als beslissingen en dan denk ik.
    Ik wou dat ik er een beslissing over kon nemen!
    ''Kinderen krijgen'',..ook zoiets!
    "'Wij gaan kinderen nemen"'
    die beslissing hebben wij ooit genomen alleen
    zwanger worden laat zo lang op zich wachten en
    sommige worden het gewoon en nemen het voor lief.
    Het is en blijft niet eerlijk!!

Heel mooi geschreven BeeHappy!
    Gr Flam ;)

17. beehappy76

Thanks, flam.

Mijn 1e fm zit er al were op, rechts 1 follikel van 12mm en bmsvl 6mm, nog ff doorspuiten dus. Maandag op naar de 2e fm. Ik heb een heel goed gesprek gehad met de gyn, we hebebn ff alles heel goed doorgesproken, ook mijn verdriet :cry: De gyn zei ook dat we ook al heel erg veel voor onze kiezen hebben gehad de afgelopen 3,5 jaar. Ondanks alles ziet de gyn nog steeds hoop voor ons en hij denkt echt dat het ons nog gaat lukken, hij adviseerde wel om straks in de zomervakantie even echt rust te nemen. Ik zei toen tegen hem, ik hoop zo dat ik straks negenmaanden rust mag nemen, hij zei, dat hoop ik ook!

18. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Dan ga ik heeel hard duimen voor die 9 maanden rust!! :thumup: :thumup: :thumup:

Gr Flam (ik zondig even met op de zaterdag forum kijken) ;) ;)

19. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Fijn dat de gyn zo begripvol en inlevend is! Ik hoop met je mee voor die 9 maanden rust!
    Je eitjes doen iig zijn werk weer, dat is mooi!

Liefs Nikkie

20. beehappy76

Er ligt zo'n steen in mijn maag, de gedachte dat er morgen een leven beëindigd zal worden doet mij zo'n pijn. Ik wou dat ik het wondertje kon overnemen en uitdragen, ik zou het vasthouden en koesteren. Hoe meer ik er over na denk hoe meer pijn het doet dat ons wondertje moest gaan :cry: In mij heerst een stille woede en diep verdriet...ik mis ons wondertje zo erg...In mijn hoofd spook maar een ding...Waarom?

Share This Page