Wat pijnlijk, BeeHappy, om tegenover iemand te staan die haar wondertje niet wil. Dat kun je er niet meer bij hebben als je net je eigen wondertje verloren hebt... Laat je verdriet maar toe, het moet er toch uit... sterkte!
Het spreek uur liep gigantisch uit, ik het 1,5 uur zitten wachten. Maar het resultaat was erg mooi, de follikel was al 22mm en ik moest meteen de pregnyl zetten. Morgen om 17.30u hebben we de IUI, spannend weer! Aquilegia, nee idd dit kan ik er nu echt niet bij hebben. Mocht het deze ronde weer niet lukken, dan nemen we even een pauze tot na de zomer om ons verdriet een plekje te kunnen geven.
heel veel succes vanmiddag met de iui pff lijkt me idd heel moeilijk als iemand die je kent een abortus laat doen dikke knuffel meid denk aan je!
wannabe a mom, Wat super dat jij ook al weer op het wachtbankje zit. Ik zit nu mobiel op internet in de wachtkamer van de kliniek en lees het net op je weblog...ik ga ook weer heel hard voor je duimen! Over een uurtje is de IUI en kom ik gezellig bij je zitten!
Zora, om 17.36u lag ik net op in de behandelstoel De IUI is goed verlopen, zwemmers waren voldoende kwaliteit voor IUI. Zondag moet ik 1 ampul pregnyl spuiten om de innestelling te bevorderen. 2 juni is mijn NOD en 4 juni mag ik testen, dat gaan weer hele spannende weken worden!
Het is al gebeurd! Dat krijg je als je niet veel op het forum bent! Wat geweldig! Mijn duimen draaien op volle toeren Ik ga even op een korte vakantie naar Duitsland. Ben Zondagavond weer terug! Tot volgende week Gr Flam
@beehappy, spannend weer op het bankje, mijn duimen draaien!! zoals in het andere topic gezegd....ik kan voor onze vaknatie nog kijken of jullie IUI is gelukt!!
ff mijn topic updaten, ik zie dat er heel veel berichten verloren zijn gegaan. 29/05/2009 IUI nummer 3 loopt langzaam ten einde. Ik dacht me gister wat anders te voelen, dus naar de kruidvat gegaan en 2 tests voor 5 euro gekocht. Ik zat gister op dpo 9, erg vroeg nog, maar toch gedaan En een vaag streepje, langzaam hoofd een beetje op hol. Was dit nog van de pregnyl die ik 18-5 heb gespoten of was er iets moois aan het groeien? Nou vanmorgen de andere test gedaan met ochtenurine, hartstikke negatief! Nu is het enkel nog wachten op het rood wat komen gaat, meestal tussen dpo 11 en dpo 14. Nu gaan we echt een pauze houden en ons even op andere dingen richten, ik weet sinds maandag dat ik een nieuwe baan heb en gister heb ik mijn contract bij mijn huidige werk opgezegt. Ik heb een uitwerk tijd van 2 maanden, maar ik start al 1 juni bij mijn nieuwe job met een 0 uren contact om alvast wat dagen mee te draaien en per 1 aug gaat het contract over in 18 uur. Ik weet niet wat de toekomst zal brengen, maar de komende maanden ga ik me richten op een leven zonder mmm en proberen te genieten van de zomer en mijn nieuwe job! Ik zal 1x per week op het forum komen piepen hoe het met jullie gaat, dus ik blijf jullie op de achtergrond zeker volgen! Bedankt voor jullie steun en heel veel succes allemaal! liefs beehappy 02/06/2009 Zoals verwacht, is het game over Zondagochtend werd ik onaangenaam verrast met het rood. Ook al zie je het aan komen, het komt elke maand toch weer hard aan. Nu gaan we proberen te genieten van de zomer, na de zomer zien we wel weer verder. Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste dienst bij mijn nieuwe job, dus ik ga het lekker druk krijgen en ik hoop dat ik mijn gedachten even op iets anders kan richten. 05/06/2009 Helaas gaat het niet zo goed hier. Woensdagmiddag hebben we een gesprek gehad over oma en toen hebben te horen gekregen dat de artsen niets meer voor haar konden doen. Woensdagavond is oma in bij zijn van ons gesterkt door het sacrament der zieken en in de nacht van woensdag op donderdag is oma helaas overleden. Ik ben blij dat we nu niet ook nog eens met de MMM bezig hoeven te zijn, nu kunnen we ons eerst richten op ons eigen verdriet. vandaag Morgenavond hebben we de avondmis voro oma en dinsdagmiddag de crematie . Door alle drukte wordt je geleefd, er moet zo veel geregeld worden. Ook de aankomende maanden zullen nog erg druk zijn, het huisje moet leeg, de meeste spulletjes moeten straks verkocht gaan worden, zo raar om straks te moeten doen Ik hoop dat we na de zomer weer zo ver zullen zijn dat we nog een poging kunnen wagen, maar zoals ik me nu voel nog even niet
Gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte n kracht gewenst de komende dagen en de tijd daarna. Liefs Zora
Wil hier toch nog even mijn berichtje opnieuw neerzetten. Gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte gewenst. Vrijdag ben ik hier weer om een wat langer berichtje neer te zetten. Gr Flam
Allereerst gecondoleerd met je oma. Ik lees het nu pas; ik wens je heel veel sterkte! Ook las ik dat jij ook van het wachtbankje af bent. Helaas mocht het voor jou en mij deze keer niet zo zijn. Ik heb afgelopen maandag mijn 5e IUI gehad, dus ik ben er weer opgeklommen. Ik hoop dat je na deze heftige weken weer een beetje rust kunt vinden.
Ik wijk even van mijn vaste forum vrijdag af. We hebben een drukke en emotionele week achter de rug na het verlies van Oma. Afgelopen dinsdag hebben we een mooie uitvaart gehad en nu zijn we erg druk met het leeg maken van het huis je van oma. En ik ben vandaag ingewerkt bij mijn nieuwe job en morgen heb ik een dagdienst voor het echte werk. Daarom kom ik nu ff op het forum piepen, morgen moet ik van 8.00u t/m 16.30 werken. Ik hoop dat we prive de aankomde tijd in een wat rustiger vaarwater komen en dat we even de tijd krijgen op het verdriet van de miskraam en het verlies van oma een plekje te kunnen geven. Ik hoop dat het snel augustus zal worden, ik ben echt toe aan vitamine V en ik hoop dat we er daarna weer klaar voor zijn om nog een poging te wagen. Flam, hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat je klavertjes 4 jou eindelijk geluk gaan brengen, het is je zo gegund! Zora, meis ik blijf voor je duimen! wannabe a mom, ja idd ik was ook van het bankie gevallen, maar ik ben blij te lezen dat jij er al weer op zit. Ik ga weer heel hard voor je duimen! Ik wijk even van mijn vaste forum vrijdag af. We hebben een drukke en emotionele week achter de rug na het verlies van Oma. Afgelopen dinsdag hebben we een mooie uitvaart gehad en nu zijn we erg druk met het leeg maken van het huis je van oma. En ik ben vandaag ingewerkt bij mijn nieuwe job en morgen heb ik een dagdienst voor het echte werk. Daarom kom ik nu ff op het forum piepen, morgen moet ik van 8.00u t/m 16.30 werken. Ik hoop dat we prive de aankomde tijd in een wat rustiger vaarwater komen en dat we even de tijd krijgen op het verdriet van de miskraam en het verlies van oma een plekje te kunnen geven. Ik hoop dat het snel augustus zal worden, ik ben echt toe aan vitamine V en ik hoop dat we er daarna weer klaar voor zijn om nog een poging te wagen.
Dat is inderdaad een drukke emotionele week zeg! Het verdriet van je oma nog zo vers, het afscheid bij de uitvaart. En dan alweer het spannende van zo'n eerste werkdag. Dat kost zoveel energie terwijl ik me kan voorstellen dat je daar nu juist een beetje gebrek aan hebt. Ik hoop dat je 1e week goed verloopt op je werk. Dat je leuke collega's hebt die je goed op weg helpen. Ik hoop ook dat er rust en tijd overblijft om alles te verwerken. Jij hebt zelf veel meegemaakt en daar moet je ook nog aan toekomen. Heel veel sterkte voor deze week en Vrijdag ben ik er weer om je te steunen! Als er iets is tussendoor. Je kunt me altijd PB-jen! Gr Flam
Flam, thanks! ik ben er vrijdag ook weer! Mijn eerste dagen waren echt geweldig, ik denk dat ik me bij deze job helemaal thuis ga voelen!
hey meid, ik lees het nu pas van je oma. gecondoleerd, en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. ook hoop ik dat je je rust zal vinden en de mk een plekje kunt geven. fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe werk. liefs lisa.
Joehoe vrijdag, forumdag! Na een drukke werk week mag ik weer ff ontspannen achter de pc om dan vanmiddag weer vrolijk verder te gaan met werken De afgelopen week merkte ik het wel dat ik het af en toe erg moeilijk vind niet ff te komen spieken hoe het met mijn forumgenootjes gaat, ik was echt aan het aftellen tot het vrijdag was. Gistermiddag hadden we overleg bij mijn oude werk en we hebben 3 zwangeren op het werk, pfff al die dikke buiken, dat was weer even heel confronterend. Ze zijn alle drie tussen aug en nov uitgerekend en eigenlijk had ik daar ook met mijn dikke buik moeten zitten . Ik ben er gister de hele avond van slag van geweest en ook vannacht heb ik bijna geen oog dicht gedaan. Het doet zo'n pijn dat ons wondertje niet mocht blijven en de gedachte dat er nooit meer een wondertje zal komen is ondragelijk. Maar ik weet ook dat onze kansen heel klein beginnen te worden. We mogen straks na de zomer nog een poging wagen, maar wat als die ook mislukt Dan is het echt voorbij, daarom schuif ik ik volgens mij ook steeds voor me uit. Zolang de poging nog staat is er nog hoop en dat kleine sprankje hoop wil ik nog vasthouden.
Lieve beehappy, ik begrijp heel goed dat je bang bent dat ook de laatste poging mislukt, en dat je hem steeds vooruit schuift. Ook dat je je laatste sprankje hoop wilt vasthouden is heel begrijpelijk hoor. Maar....als je hem blijft schuiven dan blijf je je hoop misschien te lang vasthouden. Begrijp me niet verkeerd he. Als je pauze nodig hebt heel begrijpelijk, het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt de laatste tijd, neem de tijd en denk aan jezelf. Ik hoop voor je dat de laatste poging zoveel geluk met zich meebrengt en dat de laatste de beste is voor jullie. liefs Noesje
En ja! voor mij ook weer forumdag! en natuurlijk ook weer lezen hoe het hier gaat! Meid, dat is zo begrijpelijk. Dat gevoel heb ik ook gehad bij mijn laatste poging. Ik blijf in wonderen geloven. Ook voor jou! Het moet gewoon goedkomen voor ons. Ik heb alweer een klavertje 4 gevonden. Deze is speciaal voor jou en voor je nieuwe poging. Ik wens je een heel fijn weekend en week toe en dat 2009 vor ons ook maar een heel bijzonder jaar gaat worden! Gr Flam