Noesje, bedankt voor je lieve berichtje! Flam, jaja onze forumdag! Lief dat je je klavertje 4 weer met min wilt delen, je bent een topper en ik blijf ook voor jou duimen. Je verdiend het zo dat geluk jou kant op komt!!!!
Heey meis, Hoe gaat het met jou? Ik lees dat je morgen een gesprek met je gyn hebt, succes Liefs Nikkie
Nikkie, ik heb al even in jou eigen topic gereageerd, 12 weekjes al weer! Eigenlijk kom ik hier alleen op vrijdag, maar toen ik een mailtje kreeg dat jou topic actief was ben ik toch maar even komen piepen. Idd morgen een gesprekje bij dr W. we gaan kijken hoe en wanneer we precies verder zullen gaan. Ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte!
Ik ben net terug, het gesprek is een beetje anders gelopen dan van te voren gehoopt. We gaan na de zomer geen nieuwe behandeling meer starten, dit is lichamelijk voor mij niet verstandig. (ik wil hier wegens privacy redenen niet verder op in gaan) We hebben ook nog even deze rustcyclus doorgesproken, vandaag cd26 en nog geen tekenen van een naderende eisprong. Toen heeft de gyn snel een echo gemaakt en dat kon idd kloppen, bmsvl was 6.3 en rechts leek een active follikel te zitten van ongeveer 13mm. We hebben toen afgesproken dat we proberen deze kans nog te benutten en deze follikel gaan volgen met de hoop op een IUI in eigen cyclus. Dit is echt onze laatste kans op een wondertje, na deze cyclus gaan we definitief stoppen met behandelingen. Daarom heb ik ook besloten afscheid van jullie en het forum te nemen, bedankt voor jullie steun van de afgelopen jaren! Ik wens jullie allemaal een fijne toekeomst en hopelijk alleemala een prachtig wondertje toe en wie weet, tot ooit...
jee meid, jij ook al. word helemaal verdrietig van de afscheids berichten vandaag. lieve beehappy, ik hoop dat deze allerlaatste kans jullie een wondertje zal brengen. ik ga zeker nog voor je duimen. en wens jou ook verder alle goeds toe. heel veel liefs van lisa.
Ik hoop werkelijk met heel mijn hart dat deze laatste poging een heeeele bijzondere poging gaat worden. Ik heb je er speciaal mijn klavertje 4 wens voor uitgsproken. Dit afscheid is ook heel bijzonder omdat jij een heel belangrijk forumvriendinnetje bent maar contact hangt niet alleen van een forum af en reikt verder dan dat. Ik snap je besluit juist heel goed en nu ga ik jje een hele dikke knuffel geven, een afscheid van het topic- knuffel en een welkoms knuffel met met de garantie dat ons contact en mijn steun niet over is. En nu draaien mijn duimen weer heel hard verder voor deze bijzondere en laatste poging! Een heeeeele dikke knuffel van Flam View attachment 1603
Lieve beehappy, Toen ik net op het forum kwam was jij een van de eerste die mij opviel en dat je al zolang bezig met van alles. Ik vind het verschrikkelijk te lezen dat het nog steeds niet is gelukt en dat je afscheid gaat nemen. Ik wil jou ongelofelijk veel suc6 en liefde geven en dat dit eitje jullie het langverwachtte geluk mag gaan brengen. Liefs, Sterre.
meiden bedankt voor jullie lieve reacties! En zo als jullie in mijn bannetje kunnen werkt mijn eitje mee, maandag is onze aller laatste IUI. Morgenvroeg tussen 7.00u en 8.00u mag ik de pregnyl zetten en maandag om 17.50u is de IUI...ik hoop dat dit eindelijk ons geluksei mag zijn! heel veel succes allemaal!
heel veel succes vanmiddag Beehappy, ik duim mega hard voor jullie. Ik hoop dat deze poging jullie nog een wonder brengt meid. Ik word ook een beetje verdrietig van al die afscheidsberichten. Ik zal je missen!
Het lukt me niet helemaal afstand te nemen van het forum, de drang om te schrijven en om jullie te volgen is te groot! Afgelopen maandag hebben we onze 8e en laatste behandeling gehad. Helaas waren de zwemmers teleurstellend, min 1 miljoen heb je nodig voor IUI of IVF, anders wordt het ICSI. Helaas waren het er maar 275.000 en hadden we eigenlijk een ICSI indicatie. Maar nooit geschoten is altijd mis en we gaan er maar het beste van hopen...als wonderen echt bestaan, laat ze dan alstublieft deze kant op komen!
Ik dacht al, het is toch geen vrijdag? Meis je weet dat ik het jullie van harte gun en heel hard voor je ga duimen. Liefs Zora
De laatste poging. Er moet toch 1 zwemmertje zijn die de weg gaat vinden! Ik hoop het zo ontzettend voor je en kan niets anders doen dan hopen en geloven dat het goed gaat komen met ons. Ik kan nu heel beladen over de laatste poging schrijven maar dat doe ik niet, zo ben ik ook niet in mijn laatse poging gestapt. Ik duim gewoon keihard voor een poging met een mooi positief einde. Pff, wel spannend hoor! en ik heb deze week ook al gespiekt. Moeilijk hoor, zo'n hele week wegblijven van het forum..ha..haa Dat het maar jouw geluksmaand mag worden!! DUIM..DUIM.. Veel liefs van Flam
hihi ja het is soms zo moeilijk om weg te blijven en je aan je forumdagje te houden Ik hoop ook dat een zwemmertje de weg kan vinden...Wonderen bestaan en dat gaan jij en ik vast nog bewijzen!
Laat de wondertjes maar deze kant naar jullie opkomen hoor!! Ik wens jullie van harte een wondertje toe!
Ben nog steeds heel hard aan het duimen voor je, en vanmiddag kom ik naast je zitten op het wachtbankje goed?
Nicoletta, lief van je! Ik blijf ook heel hard voor jullie duimen, ik hoop zo dat jullie wondertje bij jullie mag blijven! Zora, gezellie samen op het bankie, we slepen elkaar wel door de aankomde 2 weken!
Nog maar 5 dagen tot de testdattum'! Hoe voel je je? Ik ga deze week nog even weer kijken bij jou. Ik ben zo keihard vooor je aan het duimen! Ik wens je vast een heel goed weekend toe! Ga je nog op vakantie? Dat vergat ik de vorige keer nog te vragen Liefs Flam Ik denk aan je!!
Hey Falm, ja nog 5 dagen tot de testdag. Maar Ik ben bang dat we die weer niet gaan halen. Ik voel de bekende voortekenen van mijn ongi al weer aankomen, ik ben humeurig, ongi pijn en hoofdpijn. Maandag is mijn NOD, maar ik ben bang dat mijn ongi er al weer rond het weekend zal zijn. Ik wil de moed nog niet opgeven, maar helaas ken ik mijn lichaam maar al te goed... Maandag nog 3 weken en dan vertrekken we voor 2 weken naar Spanje8). Ik kan eerlijk gezegt niet wachten, maar zie er ook een beetje tegen op. Ik had met mijn mooie dikke buik daar moeten kunnen showen, ik zou nu ruim 26 weken zwanger moeten zijn Stiekum hadden we toch de hoop dat we alsnog zwanger naar Spanje zouden gaan, maar ik ben gang dat we die droom langzaam los moeten gaan laten.... En hoe gaat het met jou? Gaan jullie nog weg?
Beehappy, ik hoop dat je niet ongi word, dat ej voorgevoel onjuist is. Vind het zo oneerlijk na de lange weg die jullie hebben afgelegd voor nog een kindje. Gaan jullie aanstaande maandag al met vakantie? Liefs Zora