Het is voorbij, toen ik net naar het toilet ging was daar het rood. Ik ben zo verdrietig Waarom Het is voorbij voor ons erkomt echt geen brusje meer er bij Ik voel me zo leeg. Zo hard gevochten, maar nu kei hard uit de ring geslagen...ik voel me echt KNOCK OUT....
Jeetje Beehappy, wat erg... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dan dat ik dit heel erg voor jullie vindt. Kan me goed voorstellen dat je nu in een enorme dip zit en erg verdrietig bent. Hele dikke knuffel van mij.
jeetje dat meen je niet, pppfff, wat erg zeg, heb er geen woorden voor, al die spanning, al die hoop... een hele dikke knuffel maar misschien helt het voor nu even niet, ik denk aan je!!!
Ik dacht, ik lees hier vanmidddag nog even en schrok al toen ik het huilenende poppetje zag en je onderschrift. Wat een verdriet en ik weet hoe vreselijk leeg je je dan voelt. Het is zo vreselijk oneerlijk dat het weer niet zo heeft mogen zijn. En nu is het ook allemaal zo definitief en blijft die term uitbehandeld maar door je hoofd spoken. Wat moet ik nou? heb ik maanden gedacht en ook nu zijn die momenten er nog. Ik weet dat je zo vreselijk graag met een dikke buik op vakantie wou gaan en nu dus zo. Ik weet dat ik je niet kan troosten nu, dat heeft ook geen zin. Ik wens je de komende tijd (en dat duurt lang, ik weet het) zoveel sterkte toe en veel schouders waarop je uit kunt huilen en veel begrijpende woorden. Ik ben er zeker voor je en heb je e-mail. Ik ben er altijd voor een antwoord, daar kun je van op aan. Nogmaals heel veel sterkte!! een hele dikke knuffel van Flam Bekijk bijlage 3389