Ja heb ik gelopen ja, ik ben altijd nieuwsgierig of iemand bij hetzelfde loopt, raar, maar dat is een gevoel. Sterkte nogmaals.
Alle sterkte en kracht toegewenst voor morgen en de komende tijd. Wat een vreselijke situatie...onmenselijk om een beslissing te moeten nemen. Ik hoop dat alles verloopt zoals jullie dat willen. Dat heeft ons iig heel veel rust gegeven toen we afscheid namen, alweer precies 2 maanden geleden.
met vleugeltjes zo klein werd een engeltje geboren deze vleugeltjes brachten hem/ haar waar engeltjes thuishoren.
Hoi meiden, Nou onze mooie zoon is afgelopen dinsdag geboren. Wat een mooi mannetje! Bedankt voor jullie lieve berichtjes en mailtjes. Liefs
heel veel sterkte gewenst met het zware verlies van jullie kleine ventje.. ook ik wens jullie veel kracht toe. *knuffel*
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en tegelijke tijd gecondoleerd met het verlies van jullie zoon. wij hebben ons kindje ook moeten laten gaan, omdat die een hartafwijking heeft. mag ik vragen welke hartafwijking hij heeft? onze zoon had een monoventrikel
Belly, gefeliciteerd met je mooie zoontje en heel veel kracht toegewenst, omdat jullie hem hebben moeten laten gaan.