ik heb een miskraam gehad, ik was 8week zwanger, had vorige week nog het hartje zien kloppen maar ik vloeide bloed, en toen na een week kreeg ik heftige krampen en heb de 2e echo niet mogen meemaken.. de miskraam is thuis gebeurd nachts in bed,, in de ochtend vond ik 2x wat in de wc waarvan de 2e keer een bal was, later bleek dat hij in de bal had gezeten,, ik had het ook nog es zo weg gegooid in de wc waar ik zoveel spijt van heb,, het is op de nacht van zaterdag op zondag gebeurd dus echt nog maar net. En ik weet niet hoe ik hier over heen moet komen, dat hele gevoel in me buik is weg, mijn borsten voelde meteen al niet meer xo gespannen, en ik mis het zo om zwanger te zijn en dat je je leven weer moet omdraaien dat je toch met ze 2e blijft ipv een 3e.. ik lig al de hele dagen in bed en mijn vriend is aan het werk, ik heb geen werk, ik weet ook niet wat ik moet doen om mezelf weer energie te geven om eruit te komen of te gaan douchen en wat van me dag te maken, maaar het lukt me niet het enige wat ik kan is huilen, wie weet wat ik kan doen, ik ben zo radeloos
Hey miskraam, Wil je heel veel sterkte wensen! Denk dat je je onderwerp beter onder een ander blokje kan plaatsen. Groetjes