Wie heeft de Libelle?

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik dacht eraan om een foto van het artikel van die verdrietige oma te maken..
    En dit hier te plaatsen... Vond het echt zielig voor haar. En misschien goed om te lezen voor sommige 'schoondochters'

Alleen vind ik mijn Libelle nergens meer..

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

geen idee waar je het over hebt

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Welke libelle? Weeknummer, datum? Ik heb een aantal recente namelijk digitaal.

4. FairyLaughs

De Libelle van deze week

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

De meest recente die ik heb is Libelle 18, maar die is volgens mij van vorige week....

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Waar gaat het over dan?

7. FairyLaughs

Over een moeder die zich niet welkom voelt bij haar schoondochter.. Dat haar kleinkind een vreemde is omdat zei niet onverwacht op bezoek moet komen.. Maar op afspraak.. Ouders van schoondochter niet.. Alle cadeaus die ze met liefde geeft ziet ze nooit meer iets van.. Haar zoon die staat achter z'n vrouw en zegt gewoon.. Tja ze trekt gewoon meer naar haar eigen familie.. En er is niets wat de oma kan doen.. Ze is er ongelukkig door maar schoondochter vind t best zo.

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een onnodige uitspraak. Alsof het probleem alleen bij de "schoondochter" te vinden is..
    Ik heb zo mijn eigen goede redenen dat het niet goed klikt met mn schoonmoeder.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Rot voor haar !

10. FairyLaughs

Daarom staat er dus ook sommige schoondochters.. Ik snap ook wel dat het niet altijd alleen maar aan schoondochter ligt.. Maar ik denk in veel gevallen ook wel...

Ik vond het gewoon een mooi geschreven stukje... En de schoondochters die het van hunzelf weten gaan er misschien wat over nadenken..

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

Misschien ook wel fijn om eens een keer zo'n soort verhaal vanuit een ander perspectief te lezen...

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Tja, altijd moeilijk omdat je natuurlijk maar 1 kant van het verhaal leest....

13. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Goh hebben wij dezelfde?? Precies Et verhaal van ons. Ik ben er mee gestopt als ml niet meer wil waarom moeten wij er dan ruzie over hebben dat hij moet bellen of langsgaan. Voor ons is t gewoon klaar. Nu speelt er ook heel veel meer dus dan maar geen opa en oma aan die kant. Gelukkig is ons ventje nog klein en weet hij straks niet wat die mist.

Deel Deze Pagina