Haai haai ik plaats hem even hier, aangezien het vakantie topic meer over kindervakanties gaat en ik bang ben dat er dan niemand reageert!! Ik wil in april of mei een paar dagen met een vriendin naar Rome, Maar er staan overal zooooo veeeeel aanbiedingen, iemand dit al eerder gedaan? die een goeie goedkope site weet? of misschien zelfs een leuk hotel/ appartement? Ik ben benieuwd!!! liefs Muis
Wat wil je? Wil je een redelijk georganiseerde reis of juist alles zelf regelen etc. Als je het zelf wil regelen kan je sowieso de aanbiedingen van ryanair en easyjet in de gaten houden. Kan per dag verschillen.
Bij KLM heb je nu een actie waarbij je voor 99 p.p. (excl 10 boekingskosten) een retourtje Rome kan aanschaffen. Hotelletje zou ik via een bookingsite doen. Daar staan vaak vele reviews. succes! en Leuk! Ik wil ook!
Wij gaan in september en ik heb hier ook een topic over geplaatst. Wij gaan met KLM, maar helaas niet voor 99 euro.....zijn toch weer lokkertjes. Wij hebben een hotel vlakbij Termini.
Oke bedankt voor de antwoorden tot nu toe ik zal eens even kijken op ryan air! nee we willen gewoon zelf alles doen. dus geen groepsreis... Meer tips zijn enorm welkom!