Heeft er iemand tips en ideeen over een kleine box. Bopita had er 2 die wat kleiner waren, buitenmaat minder dan 90cm. Maar die zijn niet meer nieuw te koop. Weet iemand nog wat anders?
ik heb een hoekbox van bopita dus misschien dat je die al tegen gekomen was maar die is 95x95. heb ook maar een klein huisje en hij past precies in een hoekje
Ik lees even mee.. wij verhuizen in april naar een tijdelijke woning van 50m2 i.v.m. de bouw van ons nieuwe huis. Wil ook graag een kleinere box. Zag op de sites van de babywinkels dat er wel verschillen waren, bijv. 72x92 ipv 80x100.
Ik kan op de website van babypark of prenatal erg weinig vinden. Een hoekboxje is ook nog een optie, geen box lijkt me niet echt praktisch voor als je je kindje even alleen wil laten. Bedankt voor de tips alvast.
Misschien is een Nuna Sena wat? Of een andere inklap box.. Die kun je gewoon aan de kant zetten als je hem niet gebruikt. Kan ook nog mee op bezoek of reis. Kun je een normale box kopen zodra je je nieuwe huis hebt (er van uit gaande dat dat is voordat je baby uit de box gegroeid is )
Ik heb er eentje van 80 x 100 en heb die 3 jaar geleden in Carrefour gekocht. Op Amazon heb je er ook kleintjes zie ik.
dit wilde ik ook typen. in t begin kan de baby in de wagenbak om te slapen en later spelen op een kleed op de grond?
Vind ik wel hoor.je legt zo, n kleine tkch niet met een kleed op de grond.dat tocht gigantische. En de heledag in een kinderwagen bak lijkt mij ook niks. Wat anderen al zijden een hoek boks ideaal.
Er zijn al wat opties genoemd.m Op de grond kan idd op een gegeven moment ook prima..maar erg fris met tocht voor een ukje. Een klein ledikantje is een idee.
Wij wonen ook best klein en hebben geen box! Eerlijk gezegd mis ik hem ook niet Als hij slaapt slaapt ie in z'n wieg. Hij speelt nu in totaal maar een uur per dag en heel vaak dat nog geen eens Ik leg hem nu of in de kinderwagenbak als ik even snel iets moet pakken of doe hem in de schommelstoel Misschien als hij langere stukken wakker gaat blijven dat ik het dan wel handig ga vinden. Dan nemen we denk ik zo'n campingbedje is ook handig voor als we bijv bij de schoonouders gaan logeren
Wij gaan het hier ook zonder box doen! Dat moet prima te doen zijn kan altijd op een kleed op ons kleed of even in een wipstoeltje. Verder is het fijn als ze zo vrij mogelijk kunnen bewegen. Denk dat het prima te doen is zonder.
Je hebt ook van die stoffen boxen met opstaande randjes zodat je kindje er niet uit kan rollen. Een soort speelkleed maar dan met hardere opstaande randen, bedoel ik. Kun je, zolang je kindje nog klein is, ook gewoon op de tafel leggen. Gaat je kindje wel rollen, dan kan het naar de vloer. En heb je het niet nodig, dan ruim je het lekker klein op. Zoiets: HipHop Speelkleed Fox | babyentiener.nl
tocht creeer je zelf dus dat is geen argument. Ik zou kritisch kijken of je hem voor die periode echt nodig hebt of niet. Ik heb hier een box maar ze vindt het niks aan en ligt liever los op een kleed.
Je kunt de baby ook even in ledikant/wieg leggen om een wasje op te hangen... Box is bij ons altijd een soort opslagplaats geworden...