Hoi! Ik heb de mogelijkheid om goedkoop een Koeka Buggy voetenzak wafel / teddy Oslo over te nemen. Ik zie op de website dat hij 2.8 TOG is. Nu ben ik benieuwd naar daadwerkelijke ervaringen, tot, en met welke temperatuur hebben jullie hem gebruikt? Dank jullie!
Ik had hem voor de maxi cosi. Ze zij echt wel heel erg warm. In fe zomer ga je hem zeker niet gebruiken. Mijn zoontje lag er met enkel een vestje in in de msxi cosi, was een strenge winter t eerste jaar (temp tot -5 overdag) en hij haf jiet meer nodig als een vest + de zak.
Ik was vanmiddag bij babypark. Daar zeiden ze dat de wafel de zomervariant is en de teddy voor de winter. Vaak hebben ze dan aan een vestje genoeg in de winter. Ons kindje verwachten wij begin oktober. Wij gaan voor de teddy voetenzak. Voor de warmere dagen gebruiken we een Koeka wikkeldoek die ook in de maxi cosi kan.
De teddy is perfect voor oktober kindjes mijn zoom is van september en heb de zak vanaf eind oktober/begin november tot maart gebruikt toen! Voor onze 2e spruit die elk moment kan komen heb ik idd ook de wikkeldeken wafel variant voor de zomer