Hallo, De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met het verzamelen van spulletjes voor ons beebje, maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer en vind ik het fijn om de ervaringen van anderen te horen. Ik hoop dat het me lukt om een poll toe te voegen. Alvast bedankt!!!!!
Ik vind de ouderwetse Teddy hydrofiel luiers het fijnst. Ik weet alleen niet of ze nog verkrijgbaar zijn. Ik heb ze van mijn schoonmoeder gekregen. Deze komen niet zo verfrommeld uit de wasmachine en droger en nemen meer vocht op als andere merken die ik geprobeerd heb.
Ikea, deze zijn lekker groot! En drogen prima.. Maar ik heb ze echt overal en nergens vandaan. De meeste drogen prima.. Maar Ikea zijn dus lekker groot.
Isi Mini!!! geweldig zacht en stukken beter dan die van Hema! heb er 3 van hema en voel het gelijk als ik die van de waslijn pak (stuk minder zacht en niet mooi vierklant meer) Isi Mini is echt een dikke aanrader.
hier heb ik een hele stapel teddy's van 35 jaar oud.. zien er nog super uit, zijn voor 7 kids gebruikt en zijn na al die jaren nog dikker en beter dan de doeken die ze in de winkel verkopen....
Ikea omdat ze zo groot zijn en ook lekker zacht Maar isi mini vind ik ook fijn. Ik denk dat ik die voor de volgende bebe ga kopen.
Hema beviel mij prima. De rest heb ik nooit geprobeerd, dus kan ik niks over zeggen. Moet erbij zeggen: als je ze niet in de droger doet, maar binnen te drogen hangt worden ze heel hard/stug. Dat is te verhelpen door ze te strijken met een stoomstrijkijzer. Daarna nemen ze overigens nog steeds prima vocht op.
Heb allerlei verschillende 'merken', moet eerlijk zeggen dat ik niet veel verschil merk. Als ik dan toch n favoriete moet aanwijzen dan zijn t die vn zeeman en prenatal
Geen voorkeur. Voordat de kleine er was hoorde ik dat je ze niet genoeg kon hebben, hydrofiele luiers. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik gebruik ze minder dan verwacht. Flanellen luiers (iets zachter) gebruik ik dan weer meer dan gedacht. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders.
Hallo, Zie dat Hema duidelijk aan kop gaat. Bedankt voor de reacties Voor de geïnteresseerden, via internet zijn de teddy's nog wel te krijgen, maar weet niet of het nog dezelfde kwaliteit is als vroeger.
Naar aanleiding van dit soort topics heb ik ook mijn hydrofiele spullen bij de Hema gekocht Lees er veel goede dingen over.
Hema en hele oude die mijn moeder nog voor mij en mijn broertje heeft gebruikt. Ikea is ook niet slecht hoor. En ze zijn een slagje groter
Hier hydrofielluiers in huis van: Hema, Prenatal, Babydump en Ikea en persoonlijk vind ik die van Ikea verreweg de fijnste! Ze zijn net wat groter en kreukelen niet zo ontzettend. Ik heb ze namelijk allemaal maar één keer gestreken (de eerste keer na het wassen ) en nu kom ik daar niet meer aan toe, haha Die van de prenatal vind ik zelf enorm kreuken nadat ze uit de droger komen..