Welke hydrofielluiers vind jij het fijnst?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bubalou, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke hydrofielluiers vind jij het fijnst

1. Hema

2. Kruidvat (Bambino)

3. Ikea

4. Prenatal

5. Baby dump

6. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. bubalou

bubalou Lid

5 sep 2012
    83
    0
    0
    Hallo,

De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met het verzamelen van spulletjes voor ons beebje, maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer en vind ik het fijn om de ervaringen van anderen te horen. Ik hoop dat het me lukt om een poll toe te voegen.
    Alvast bedankt!!!!!

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik lees overal vooral dat die van de HEMA zo fijn zouden moeten zijn (heb zelf ook geen ervaring).

3. EYA

EYA Actief lid

19 jan 2013
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de ouderwetse Teddy hydrofiel luiers het fijnst. Ik weet alleen niet of ze nog verkrijgbaar zijn. Ik heb ze van mijn schoonmoeder gekregen.

Deze komen niet zo verfrommeld uit de wasmachine en droger en nemen meer vocht op als andere merken die ik geprobeerd heb.

4. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Zeeman!
    Zijn iets dikker maar nemen veel water op.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ouderwetse van 30 jaar oud maar dat ik niet meer te krijgen

6. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Ikea, deze zijn lekker groot! En drogen prima.. Maar ik heb ze echt overal en nergens vandaan. De meeste drogen prima.. Maar Ikea zijn dus lekker groot.

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grote fan van de Ikea doeken.. Die zijn zo lekker groot en je kan je baby er helemaal invouwen:D

8. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Isi Mini!!! geweldig zacht en stukken beter dan die van Hema! heb er 3 van hema en voel het gelijk als ik die van de waslijn pak (stuk minder zacht en niet mooi vierklant meer) Isi Mini is echt een dikke aanrader.

9. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

14 jan 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Die van de Hema bevallen mij prima!

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hier heb ik een hele stapel teddy's van 35 jaar oud..
    zien er nog super uit, zijn voor 7 kids gebruikt en zijn na al die jaren nog dikker en beter dan de doeken die ze in de winkel verkopen....

11. Linana

Linana Niet meer actief

Ikea omdat ze zo groot zijn en ook lekker zacht
    Maar isi mini vind ik ook fijn. Ik denk dat ik die voor de volgende bebe ga kopen.

12. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

HEMA! Alle soorten ook... De cheap-one's en de gekleurde!

13. Bri

Bri Niet meer actief

Hema beviel mij prima.
    De rest heb ik nooit geprobeerd, dus kan ik niks over zeggen.
    Moet erbij zeggen: als je ze niet in de droger doet, maar binnen te drogen hangt worden ze heel hard/stug. Dat is te verhelpen door ze te strijken met een stoomstrijkijzer. Daarna nemen ze overigens nog steeds prima vocht op.

14. miep84

miep84 Niet meer actief

Heb allerlei verschillende 'merken', moet eerlijk zeggen dat ik niet veel verschil merk. Als ik dan toch n favoriete moet aanwijzen dan zijn t die vn zeeman en prenatal

15. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen voorkeur. Voordat de kleine er was hoorde ik dat je ze niet genoeg kon hebben, hydrofiele luiers. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik gebruik ze minder dan verwacht. Flanellen luiers (iets zachter) gebruik ik dan weer meer dan gedacht. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders.

16. Isi Mini en Hema.
    Die van Ikea zijn zo stug en Prenatal erg dun.

17. bubalou

bubalou Lid

5 sep 2012
    83
    0
    0
    Hallo,
    Zie dat Hema duidelijk aan kop gaat. Bedankt voor de reacties
    Voor de geïnteresseerden, via internet zijn de teddy's nog wel te krijgen, maar weet niet of het nog dezelfde kwaliteit is als vroeger.

18. Minerva

Minerva Niet meer actief

Naar aanleiding van dit soort topics heb ik ook mijn hydrofiele spullen bij de Hema gekocht :) Lees er veel goede dingen over.

19. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hema en hele oude die mijn moeder nog voor mij en mijn broertje heeft gebruikt. Ikea is ook niet slecht hoor. En ze zijn een slagje groter

20. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hier hydrofielluiers in huis van: Hema, Prenatal, Babydump en Ikea en persoonlijk vind ik die van Ikea verreweg de fijnste!
    Ze zijn net wat groter en kreukelen niet zo ontzettend. Ik heb ze namelijk allemaal maar één keer gestreken (de eerste keer na het wassen :D) en nu kom ik daar niet meer aan toe, haha

Die van de prenatal vind ik zelf enorm kreuken nadat ze uit de droger komen..

Deel Deze Pagina