beeld babyfoon...waarom wel/niet? zoja? Welke heeft jullie voorkeur?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marike, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Heeft iemand ervaring met deze of een soortgelijke babyfoon: Alecto IVM-180 Smart Babycamera Babyfoon??

Deze werkt via WiFi :) en lijkt mij ideaal... Maar ik ken niemand die zoiets heeft.

2. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Wij gaan ook voor een Luvion, welke zijn we nog niet over uit.

Bij mn zoon een normale babyfoon gehad, maar vooral mijn vriend liep ( en nog steeds terwijl onze zoon al 4 is ) soms wel 2x naar boven om e kijken.

Nu kunnen we dan gewoon beneden even kijken of alles nog goed is enzo, dat geeft me een fijner gevoel.

3. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Heel veel positieve verhalen dus...Ik krijg van die rare reacties van mensen als ik zeg dat ik graag en beeld babyfoon wil.
    Mijn man vind het ook onzin. Het lijkt me gewoon super makkelijk. Helemaal omdat het de tweede is. Ik weet dat ik bij de eerste heel vaak voor niets naar boven ben gelopen.(al was dat wel goed voor de beweging) Straks heb ik al 1 rondlopen en minder tijd...
    Hebben jullie ook rare reacties erop gehad?

Ik ben me een beetje aan het oriënteren, maar zou zelf denk ik niet kiezen voor 1 die met wifi gaat. Zelf zet ik mijn wifi ook uit voordat ik ga slapen en mijn telefoon ligt op mijn nachtkastje. Meestal zet ik mijn telefoon helemaal uit. (beetje paranoia ofzo, maar ik heb toch altijd het idee dat al die stralingen niet heel goed kunnen zijn.) Mijn babyfoon staat ook zo ver mogelijk bij zijn bedje weg.

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Denk niet dat dat helpt om de geluidjes te gaan leren herkennen... :)

5. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Je hebt al een kindje en kennelijk put je uit die ervaring en wil je een beeldbabyfoon. Als jij zegt dat je anders telkens voor niets aar boven sjouwt, dan kun je het natuurlijk gerust doen.
    Hoe graag ik ook uren naar mn mannetje kan kijken, zeker als ie lief ligt te slapen, ik denk dat het me alleen maar zou storen. In gesprek met anderen, maar ook gewoon in het op hem letten. Ik wil me niet constant afvragen of ie wel lekker ligt als ie zich heeft omgedraaid, of dat die knuffel nu misschien wel wat dichtbij ligt... Ik denk dat ik er juist heel onrustig van zou worden en dan toch even naar boven zou lopen om het even 'op te lossen'.

Deel Deze Pagina