Goeie deal?? Bugaboo Frog via mp.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kwabbernoot, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hoihoi!

Ik ga een enkele kinderwagen aanschaffen via marktplaats. Voor erbij en ter overbrugging, lang verhaal maargoed hij moet natuurlijk wel gewoon fijn en goed zijn.

Nu heb ik een Bugaboo Frog in onze buurt gezien die ik kan overnemen voor 75 euro. Hij ziet er echt keurig uit op de foto's en het lijkt mij een fijne wagen. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik hier de mist mee in ga. Gebruikers ervaringen? Doen of niet doen? Tips?

Groetjes, Sophie

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik zou even contact opnemen met Melanie1986, die had er laatst een topic over maar daar was sprake van een uiteindelijk hele oude wagen!

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Voor 75 euro een nette frog is volgens mij niet heel gek!
    Het frog model is van 2007 volgens mij dus hou hier rekening mee :).

Als overbrugging neem ik aan dat je hem niet heel lang/intensief zal gaan gebruiken? Zou de frog gewoon gaan bekijken en als het was is, is het geen slechte prijs.

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    #4 Kwabbernoot, 16 dec 2012
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
    Ik heb die mevrouw het hemd van het lijf gevraagd hahaha! Hij is nieuw gekocht in 2005, moet nog heel netjes zijn(fotos zijn ook heel netjes) en rijd soepel.

Ik ga maar even kijken geloof ik en als hij echt zo keurig is neem ik hem mee! Dank!

Oh en hij is idd ter overbrugging. Als de kinderbijslag binnen is komt er een ABC zoom voor mijn twee pukkies, maar ik heb nu mijn P&T verkocht en moet tot de abc er is wel iets hebben anders kom ik niet meer buiten. Nu even L. in de doek en R. in de wagen denk ik. Al zag ik ook wat meerijdplankjes en is dat misschien ook wel het proberen waard.

Daarnaast is het wel handig voor mn paps, als hij oppast straks heeft hij alleen R. en dan is een enkele wagen wel fijn.

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh en krijg net een mail dat de wandelinzet en zonnekap in 2009 zijn vervangen omdat ze verkleurd waren door de zon. Die zijn dus nog helemaal keurig. :)

6. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Vraag ook even of zij de eerste eigenaar is!

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja is ze!

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ala ie van 2005 is heeft ie als het goed is het nieuwe logo(rondjes) zo niet dan issie ouder. Heb je geen foto dat we effe kunnen mee loeren?

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Als die inderdaad nog stevig eruit ziet en die door je testritje heen komt is dit idd een goede deal hoor. Hier ook beniwud naar de fotos

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik vind het persoonlijk wel duur. ik heb ook een bugaboo frog via mp voor 25 euro met buggy inzet nieuwe wielen enz.
    heb wel zelf nog een nieuwe kap gekocht want die was verkleurd.;)

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
  12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja hij heeft rondjes!!

13. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Op het eerst oog echt een koopje

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja dat dacht ik ook. Ik ga hem donderdag keuren en ophalen als het goed is, hij ziet er op de foto echt heel erg mooi uit vond ik.

15. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de foto's gezien en hij ziet er volgens mij prima uit. Heb zelf ook een kinderwagen van mp voor 75 euro gekocht. Hadden al 2 kindjes ingezeten bij die mensen, maar het zag er nog prima uit. Ze waren wel de eerste eigenaar er van. Ze hebben alles uitgelegd hoe het werkte en mochten het zelf ook even proberen (even stukje rijden, inklappen, uitklappen ed.).
    Het is dan niet het laatste en nieuwste model, maar ja daar gaat het mij niet om.
    Was vorig jaar naar de negenmaandenbeurs geweest en mij kapot geschrokken van de prijzen, bijv 1000 euro voor een kinderwagen. Was zo blij dat we er 1 van marktplaats hebben kunnen overkopen.
    succes er mee,

16. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ik zou verder kijken...Waarom? Het rubber is voor een deel van het bekledingsframe af en de kap en ondertas zijn rood, terwijl de wieg oranje is en de zitting zwart? Daarnaast is de duwstang gerepareerd met tape.......Ik denk dat je voor dat geld een wagentje kunt vinden wat wel in een betere staat is!

17. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    heb ook een frog uit 2005, voor 2 kids intensief gebruikt en nu voor nr 3 gaat ie weer mee. Ik vind t een topwagen. Heb wel nieuwe/tweedehands voorwieltjes aangeschaft want waren een beetje op. Verder echt als nieuw. Binnenbandjes zijn gewoon stepbandjes mocht dat vervangen moeten worden.

18. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Vooral het kleurverschil valt mij heel erg op en zou mij (persoonlijk) erg storen... Beetje mismatch qua kleur. Het rubber valt mij op de foto niet zo op, maar dat is sowieso even goed checken bij je keuring... Als dat ook het geval is, is de wagen (mijn inziens) wel redelijk versleten.

19. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hoe hoort dat rubber er omheen te zitten dan? Bij dat bekledingsframe(ik zie het niet)..

Kleuren vind ik wel leuk, vrolijk dat oranje met rood en als ik de zitting erin heb dan matcht hij toch wel, dat rood zwart rood?

Ohh ik dacht dat dat een stuk plastick was, is dat tape?

20. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Met kleuren van de bekleding bedoel ik eigelijk meer dat niet alleen de kap ooit vervangen is...Als dat al is gebeurt. De frog kocht je namelijk in 1 kleur dit zijn dus bekledings onderdelen van 3 verschillende frogs....Ben even zo onbeschoft geweest om op de foto aan te geven waar ik het schuim mis en waar ik tape denk te zien....

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina