Hoi meiden! We willen een kinderwagen gaan kopen en ons oog is gevallen op de mutsy evo. Ik vroeg me af of er inmiddels al meiden hier ervaring hebben met deze kinderwagen? Ik heb ook gelezen dat de kinderwagenbak wat klein is, hoe is jullie ervaring hiermee? Alvast bedankt!
Heb de mutsy evo! Kinderwagenbak klein? Heb k me eigenlijk niet in verdiept mn meisje van 4 maandjes past er iig nog prima in. Vind het een fijne wagen!
een super wagen! Mijn dochter is 5 maanden en past er nog in. Maar ze vind het niet zo leuk meer.. ze wil om zich heen kijken hahaha Er zijn grotere wagenbakken, dat weet ik.. maar wat mij betreft is deze prima.
Ik heb deze ook. Hele fijne wagen. Ons zoontje is nu bijna 4,5 maand en zal nu rond de 66 cm lang zijn. Hij past er nog in. Alleen echt leuk vindt hij het niet meer.
Wij hebben 'm ook, in het rood. En we zijn super tevreden! Echt een hele fijn wagen, met een hele fijne prijs Ons meisje word volgende week 3 maanden en past er nog ruim in!
Ik heb hem in het donkerblauw! We hebben een combinatie met reiswieg, zitgedeelte met voetenzak en maxi-cosi + adapters gekocht! Ik heb voor de mutsy evo gekozen omdat hij enorm makkelijk in en uit te klappen is (wel raadzaam als je zoals ik in een portiekwoning woont ), hij heel stevig oogt qua wieltjes etc ook, boodschappenmand is ruim en ik vond hem gewoon heel mooi Of de reiswieg groot of klein is weet ik niet, maar de meeste kindjes vinden het niet zo leuk om erg lang in de reiswieg te blijven. Het voordeel aan de mutsy evo is dat je het gewone buggy/zitgedeelte praktisch helemaal plat kunt doen en dit daardoor ook op jongere leeftijd al verantwoord is voor het ruggetje, dit kan zeker niet bij alle kinderwagens!!!
Kun je met de evo de wandelwageninzet en wagenbak erg makkelijk omwisselen? Maw kun je die er gewoon op en afklikken met dezelfde adapters?
Ja! De wandelwageninzet gaat zonder adapters erop, die voor de reiswieg krijg je erbij en die voor de maxi-cosi moest ik apart kopen. Zijn geen grote lastige dingen hoor. Ik zoek even het youtube-filmpje erbij voor je, hihi! Die geven het duidelijk weer en het is echt zo makkelijk. Dit is het wisselen van opzet! Mutsy EVO: Capazo, silla y grupo 0+. - YouTube De opties van de wandelwageninzet! adjusting the seat position - YouTube Frame inklappen folding the frame with and without the seat - YouTube ( Nee, ik heb geen aandelen Ben er gewoon heel happy mee! )
Ok, aangezien je zo happy bent heb je een foto voor me van de adapters van de wagenbak? Ik kan namelijk aan het onderstel zonder bak komen. Maar hoop dat de bak van mijn transporter er op past
Ok laat maar, heb al gezien dat het volgens mij dezelfde soort adapter is en dat de bak wel eens zou kunnen passen. Nu nog de vraag pf de adapters zelf er ook op passen. ( de adapters van de transporter)
Ik heb hem nog in de doos staan haha, ik zal mijn man eens vragen of hij de doos uit de berging wilt halen