Mutsy evo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marjoo83, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Hoi meiden!

We willen een kinderwagen gaan kopen en ons oog is gevallen op de mutsy evo.
    Ik vroeg me af of er inmiddels al meiden hier ervaring hebben met deze kinderwagen?
    Ik heb ook gelezen dat de kinderwagenbak wat klein is, hoe is jullie ervaring hiermee?

Alvast bedankt!

2. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Heb de mutsy evo! Kinderwagenbak klein? Heb k me eigenlijk niet in verdiept ;) mn meisje van 4 maandjes past er iig nog prima in. Vind het een fijne wagen!

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

een super wagen!
    Mijn dochter is 5 maanden en past er nog in. Maar ze vind het niet zo leuk meer.. ze wil om zich heen kijken hahaha

Er zijn grotere wagenbakken, dat weet ik.. maar wat mij betreft is deze prima.

4. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Bedankt voor de reacties!
    Hoe groot zijn jullie meisjes?

5. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik heb deze ook. Hele fijne wagen.

Ons zoontje is nu bijna 4,5 maand en zal nu rond de 66 cm lang zijn. Hij past er nog in. Alleen echt leuk vindt hij het niet meer.

6. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    60 cm is ze

7. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik heb hem ook gekocht, maar hij staat nog in de doos want ons moppie is er nog niet :)

8. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij hebben 'm ook, in het rood.
    En we zijn super tevreden! Echt een hele fijn wagen, met een hele fijne prijs ;)
    Ons meisje word volgende week 3 maanden en past er nog ruim in!

9. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb hem in het donkerblauw! We hebben een combinatie met reiswieg, zitgedeelte met voetenzak en maxi-cosi + adapters gekocht! Ik heb voor de mutsy evo gekozen omdat hij enorm makkelijk in en uit te klappen is (wel raadzaam als je zoals ik in een portiekwoning woont ;)), hij heel stevig oogt qua wieltjes etc ook, boodschappenmand is ruim en ik vond hem gewoon heel mooi ;)

Of de reiswieg groot of klein is weet ik niet, maar de meeste kindjes vinden het niet zo leuk om erg lang in de reiswieg te blijven. Het voordeel aan de mutsy evo is dat je het gewone buggy/zitgedeelte praktisch helemaal plat kunt doen en dit daardoor ook op jongere leeftijd al verantwoord is voor het ruggetje, dit kan zeker niet bij alle kinderwagens!!!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Kun je met de evo de wandelwageninzet en wagenbak erg makkelijk omwisselen? Maw kun je die er gewoon op en afklikken met dezelfde adapters?

11. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ja! De wandelwageninzet gaat zonder adapters erop, die voor de reiswieg krijg je erbij en die voor de maxi-cosi moest ik apart kopen. Zijn geen grote lastige dingen hoor. Ik zoek even het youtube-filmpje erbij voor je, hihi! Die geven het duidelijk weer en het is echt zo makkelijk.

Dit is het wisselen van opzet!
    Mutsy EVO: Capazo, silla y grupo 0+. - YouTube

De opties van de wandelwageninzet!
    adjusting the seat position - YouTube

Frame inklappen
    folding the frame with and without the seat - YouTube

( Nee, ik heb geen aandelen :p Ben er gewoon heel happy mee! :D )

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Ok, aangezien je zo happy bent:) heb je een foto voor me van de adapters van de wagenbak? Ik kan namelijk aan het onderstel zonder bak komen. Maar hoop dat de bak van mijn transporter er op past:)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Ok laat maar, heb al gezien dat het volgens mij dezelfde soort adapter is en dat de bak wel eens zou kunnen passen. Nu nog de vraag pf de adapters zelf er ook op passen. ( de adapters van de transporter)

14. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb hem nog in de doos staan haha, ik zal mijn man eens vragen of hij de doos uit de berging wilt halen ;)

Deel Deze Pagina