Ik kom zojuist (tijdens voorlezen van Barbapapa) tot de ontdekking dat Barbaborre erg veel lijkt op Jokertje van Oh Oh Cherso. Hebben jullie ook van die vreemde dingen die je opvalt die je even wilt delen hier?
Hahahahahahhaa, ik ga daar maar eens op letten. Tja, vreemde dingen, soms zie ik ook wel eens een gezicht waar ik een bekend persoon/tekenfilmfiguur uit kan halen.
Als ik soms bij iemand op de wc zit waar ze tegeltjes hebben met spikkeltjes, dan zie ik daar regelmatig figuurtjes en gezichten in. Ook raar
wij zijn een keer bij een auto verkoper geweest en die leek precies op die rat van tekenfilm flushed away. Kon hem echt niet meer serieus nemen.
Bekijk bijlage 130461 Ik heb dat met de wereldkaart (die hing vroeger in ons toilet dus zat ik daar ook vaak naar te kijken...) Ik zag steeds ; Elvis zijn hoofd, de laars, een piemel+ballen Had ook nog een vossenkop, maar die vind ik nu niet meer terug.
Piemel met ballen, helemaal onderin aan de linkerkant zeker? Edit: Oh noorwegen? nee dat zie ik er niet in.