Haptonomische zwangerschapsbegeleiding Friesland

Discussion in 'Zwangerschap' started by Baukje1985, Nov 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Zijn er dames uit Friesland die goede ervaringen (of juiste slechte ervaringen) hebben met een haptonoom in Friesland op het gebied van zwangerschapsbegeleiding? Een zwangerschapscursus in de zin van yoga ofzo is voor mij onzinnig vind ik, aangezien de kleine met een geplande ks gehaald wordt. Daarom oriënteer ik mij nu op haptonomische begeleiding. Graag jullie ervaringen!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik heb geen ervaring met zwangerschapshaptonomie in Friesland maar wel met zwangerschapshaptonomie an sich.
    Absolute aanrader wat mij betreft. Erg intiem omdat het samen met je partner is en ook geweldig al in dit stadium contact te maken met je kindje.

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Dankje wel voor je reactie pinguin72. Dit lijkt mij dus ook zo bijzonder. Daarom gaat mijn voorkeur hier naar uit... Reacties uit Groningen of de kop van Drenthe zijn overigens ook welkom!

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb goede ervaringen met jenny verweij

Zwangerschapsbegeleiding | Praktijk voor Haptotherapie

k zou wel je zorgverzekering goed bekijken want de prijs is pittig maar ik vond het ook zeer de prijs waard, ook na de bevalling nog ene paar keer extra geweest wegens opstartproblemen

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Mijn verloskundige raadde die in Joure aan( even Googlen). Is een oud verpleegkundige volgens mij.

Ik ga daar in het nieuwe jaar een afspraak voor maken want mijn verzekering vergoed het nu nog niet.

6. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik ga naar Hinke Tolman, zij zit in Haren (onder Groningen stad)

Zij is haptotherapeute bedenk ik mij net, misschien niet helemaal wat je zoekt?

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Dank jullie wel voor jullie reactie. En Friezinne: ik zoek wel een haptotherapeute ;) zal eens om me heen gaan kijken. Nog meer dames met goede of slechte ervaringen?

8. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik ben echt heel tevreden :D. Succes met je zoektocht

Share This Page