Been verbrand update (incl vieze foto!)

Discussie in 'De lounge' gestart door Mini Shopaholic, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Mini winkelaar, ga aub naar de huisarts. Dit ziet er erg heftig uit!

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Oef, ziet er echt heftig uit.

Succes zo!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Er zit nu wel een mooi korstje op zo te zien. Ik vind het nog wel erg rood, maar het ziet er wel iets minder eng uit dan de vorige keer. Slik je wel pcm? Dit helpt ook tegen de ontsteking. Ik moest elke dag 3x2 pcm slikken zolang ik het nog voelde kloppen en branden. Ik denk dat het sowieso ontstoken is, de v je lijf dit wel kan en het een kwestie is van afwachten. Ben benieuwd wat je HA straks zegt.

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat ziet er niet goed uit! Veel te heftige reactie.....

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh jee, wat ziet dat er slecht uit zeg..

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

vind het er ook iets minder uit rood uit zien dan van de week nu is de wond aan het dicht gaan. die zalf zal zijn met ab er in.

van de week de foto van pagina een vond ik je been heftiger er uit zien zie nu dat het rode zich wat begint terug te trekken en de rode putjes er om heen lijken ook wat minder heftig maar naar de ha gaan kan zeker geen kwaad en een ab als het nodig is dan is het nodig.

sorry dat ik minder met shift hoofdletters maak mijn shift blijft af en toe hangen dan maar even zonder hoofdletters.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.606
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind de huid eromheen wel flink rood uitzien maar de wond lijkt me nu redelijk droog.
    Ik werk zelf bij een huisarts en wij zouden er wel een kuurtje tegenaan gooien om ook een sepsis te voorkomen.
    Voelt de huid ook warm aan?

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.606
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoe was het bij de huisarts?
    Kan me toch niet voorstellen dat die man zegt van goh mevrouw we gaan de goede kant en smeer maar lekker door?

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dit idd, lijkt me niet verantwoord om hier geen AB voor te schrijven...

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vreemd dat er geen ab kuur wordt gegeven.. kan geen kwaad als ik de foto zo bekijk. Ben benieuwd wat de huisarts ervan vond.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat raar dat het alleen is schoongemaakt

ik heb 2 jaar geleden mijn been verbrand doordat er kokend water over viel.. gekoeld en naar de HP
    daar werd het verder gekoeld, en ik kreeg standaard een AB kuur en wonden moesten een dikke week afgeplakt worden met speciale pleisters en zalf erop.

het ziet er gewoon echt niet goed uit.

12. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Als ik jou was zal ik naar het brandwondencentrum bellen. Even voor telnr. op internet kijken. Daar weten ze precies wat wel en niet normaal is. En ze hebben ook spreekuur waar je naar toe kan gaan. Geloof me, een huisarts is meestal heel laconiek met brandwonden, terwijl dat de ergste wonden zijn die er bestaan.

Deel Deze Pagina