Er zit nu wel een mooi korstje op zo te zien. Ik vind het nog wel erg rood, maar het ziet er wel iets minder eng uit dan de vorige keer. Slik je wel pcm? Dit helpt ook tegen de ontsteking. Ik moest elke dag 3x2 pcm slikken zolang ik het nog voelde kloppen en branden. Ik denk dat het sowieso ontstoken is, de v je lijf dit wel kan en het een kwestie is van afwachten. Ben benieuwd wat je HA straks zegt.
vind het er ook iets minder uit rood uit zien dan van de week nu is de wond aan het dicht gaan. die zalf zal zijn met ab er in. van de week de foto van pagina een vond ik je been heftiger er uit zien zie nu dat het rode zich wat begint terug te trekken en de rode putjes er om heen lijken ook wat minder heftig maar naar de ha gaan kan zeker geen kwaad en een ab als het nodig is dan is het nodig. sorry dat ik minder met shift hoofdletters maak mijn shift blijft af en toe hangen dan maar even zonder hoofdletters.
Ik vind de huid eromheen wel flink rood uitzien maar de wond lijkt me nu redelijk droog. Ik werk zelf bij een huisarts en wij zouden er wel een kuurtje tegenaan gooien om ook een sepsis te voorkomen. Voelt de huid ook warm aan?
Hoe was het bij de huisarts? Kan me toch niet voorstellen dat die man zegt van goh mevrouw we gaan de goede kant en smeer maar lekker door?
Vreemd dat er geen ab kuur wordt gegeven.. kan geen kwaad als ik de foto zo bekijk. Ben benieuwd wat de huisarts ervan vond.
wat raar dat het alleen is schoongemaakt ik heb 2 jaar geleden mijn been verbrand doordat er kokend water over viel.. gekoeld en naar de HP daar werd het verder gekoeld, en ik kreeg standaard een AB kuur en wonden moesten een dikke week afgeplakt worden met speciale pleisters en zalf erop. het ziet er gewoon echt niet goed uit.
Als ik jou was zal ik naar het brandwondencentrum bellen. Even voor telnr. op internet kijken. Daar weten ze precies wat wel en niet normaal is. En ze hebben ook spreekuur waar je naar toe kan gaan. Geloof me, een huisarts is meestal heel laconiek met brandwonden, terwijl dat de ergste wonden zijn die er bestaan.