Mijn schoonzus schoot helemaal in paniek toen ze hoorde dat ik nog steeds hardloop, ook nu ik zwanger ben. Ik ben begonnen met hardlopen ongeveer twee maanden voordat ik zwanger was en heb een heel geleidelijk opbouwschema. Niets wordt dus geforceerd. En ik had dus al best conditie opgebouwd voor de zwangerschap, alleen maar goed volgens mij. Of kan ik toch beter stoppen? Diezelfde schoonzus vond het ook onverantwoord dat ik... rooibosthee drink! Nou vraag ik je, volgens mij is dat wel het meest onschuldige drankje dat er is. Zolang ik maar met grote bocht om alcohol, filet americain, sushi en carpaccio loop en koffie met mate drink, toch?? En schimmelkaas en rauwmelkse kaas en tiramisu kan ik ook beter laten staan. Volgens mij ben ik dus wel goed op de hoogte, of mis ik iets?
nee hoor. je ziet niets over het hoofd. Vooral niet gek laten makenn!! Je bent zwanger en niet ziek. Met sportenn geen rechte buikspier oefeningen en na een week of 12 geen contactsporten zoals judo ed, En goed naar je lijf luisteren
En oordopjes kopen als je schoonzus weer eens begint... dat is een typische paniekjuf. Inderdaad.. je bent zwanger en niet ziek!
Vermoeiend he dat soort mensen! Ik mocht met 30 graden niet bij het open raam zitten, dan zat ik op de tocht.......
hahahahah! Ik ben bijna een sushirestaurant uitgekeken.. (in 2008 deden de vk's over verse sushi gelukkig nog niet zo moeilijk). Waar bemoeien mensen zich mee!!
Maar toch even: dat rooibos thee niet zou mogen is onzin toch? Ik denk dat ze in de war is met zoethout thee omdat je daar hoge bloeddruk van zou kunnen krijgen. Ik zie haar zo, ik zal het nog eens navragen waarom het volgens haar niet zou mogen.
ik kijk altijd op voedingscentrum.nl als ik twijfel en dat is ook de enigste site waar ik vanuit ga want anders wordt je gek als je alles wilt geloven van internet. op voedingscentrum staat dat je als je geen koffie drinkt max 8 glazen thee op een dag mag waarvan 1-2 zoethoutthee. rooibosthee mag wel gewoon hoor!