halen jullie wel eens eten buiten de deur? ik bedoel mac donalds of subway bv er wordt overal om me heen gezegd dat je die dingen beter kan laten omdat die hamburgers er misschien al een paar uur liggen of de sla de dag ervoor al is gemaakt mn zwangerschap is al een keer verkeerd gegaan en let nu overal dubbel op nu eten we vanavond bij vrienden en die halen op zaterdag avond meestal wat nu willen ze subway halen ik weet dat ik me niet zo gek moet laten maken maar nu durf ik het niet meer te eten wat vinden jullie? liefs
Ohhhh, hier haalde ik voordat ik zwangerschapsdiabetes kreeg regelmatig iets af hoor. Op de een of andere manier had ik alleen met chinees wat moeite omdat je vaak hoort dat het er daar soms niet zo hygienisch aan toe gaat. Maar voor de rest is het volgens mij prima hoor.
erg he ik weet het en toch doe ik het pas op met dit pas op met dat als ik dan iets op heb maak ik me erna druk en als ik eraan terug denk denk ik ook meid doe niet zo stom maar kan t niet helpen liefs kim
maar nu heb ik nog een vraagje he stel je wordt ziek van eten wat misschien niet goed is dan merkt je beeb daar toch niks van? of wel liefs kim
ik eet gewoon mac enzo hoor. maar snap jou ook wel. sla ofzo neem ik nu ook liever niet ergens anders. maar voor de subway hoef je echt niet bang te zijn. daar is alles heel erg hygienisch! chinees durf ik nu idd ook niet zo goed aan. ik eet liever nu ook gewoon thuis,weet ik zelf wat er mee gebeurt. maar demac ofzo kan ik echt niet weerstaan soms
Je wilt niet weten hoevaak ik tijdens mijn eerste zwangerschap bij de Mac heb gegeten.... . Gewoon lekker doen hoor. Alleen tja.. die kilo's moeten er na de zwangerschap weer vanaf. Dat heeft me er deze keer van weerhouden om zo vaak te Maccen.
een voedselvergiftiging is erg vervelend maar daar heeft je baby geen last van hoor. De kans dat er iets gebeurt bij buiten de deur eten, is heel klein hoor. Zeker in Nederland... we controleren ongeveer elke centimeter Ik snap het wel, zeker als je al een miskraam hebt gehad maar probeer te ontspannen. Stress is het slechte wat je kan doen.. dus.. RELAX!
Heb tot nu toe al een paar keer chinees op en nergens last van gehad...je moet je niet zo bang laten maken! Ik ben verzot op de chinese tomatensoep van de chinees zelf, doe ik een moord voor op het moment, haha...die eet ik dus ook erg vaak en nergens last van dus
bij subway is het volgens mij helemaal vers en netjes schoongewassen. daar zijn ze best wel hygienisch. en subway is erg gezond als je alle groentes erbij neemt en daar zitten vitamines in. lijkt me niets mis mee. bij macdonalds is ook alles niet een hele dag oud. je weet het trouwens nooit zeker als je buiten de deur eet. ik zou eerder in een rustig restaurant me afvragen hoe vers alles is.
volgens mij niet als jij ziek wordt maar als er kruisbesmetting is geweest met rauwe kip of vis dan is het een ander verhaal. en dat weet je nooit van te voren. ga er maar vanuit dat restaurants en andere plekken buiten de deur hier goed rekening mee houden, zij zijn niet gebaat bij slechte reclame als mensen die ziek worden na het eten bij hen. maar je moet er zelf wel om denken dat je geen rauwe dingen besteld zoals biefstuk of filet american, varkenshaas.
mag niet zo'n probleem zijn hoor, de groenten daar worden gewoon gewassen, en bij de mac mogen de hamburgers niet langer dan 12 minuten liggen wachten, dan gooien ze weg en maken nieuwe... het enige wat je zou kunnen doen is kijken of er bvb veel bruine randjes aan de sla zitten... dan kieper je die eraf... maar goed, dat gebeurt bij mij ook na een paar minuten... dus het is niet gevaarlijk, hoor...
hai klasien1978..het is idd waar dat de hambrugeers maar 12 min (eingelijk 10 min) mogen blijven liggen maar geloof me dat gebeurt niet! het was vroeger mijn bijbaantje en er lagen er wel eens burgers van 3 kw. en hoe idioot het ook klinkt er liepen daar mangers rond die nog eens boos werden als je van plan was die dingen weg te gooien. ik eet ook nog wel mac..maar alleen de frietjes verder helemaal niks. meiden de mac is lekker maar het is geen aanrader rijdens de zwangerschap. het vlees dat pas van de grill komt zit nog met bloed.. (dat trekt later lekker in je hamburger) bestel maar eens een quaterpounder en dan acht eentje die net van de grill komt ww8 dan 1 min en bekijk de onderkant van je broodje maar.. je schrikt je rot. nee hou het maar bij een ijsje en frietjes. ach man ben blij dat ik allemaal heb kunnen meemaken wat er daar gebeurt want ik eet die dingen nu echt niet meer. zelfs aardbeiensaus op een sundea ijsje raad ik je niet aan. die saus mocht maximaal 5 dagen bewaard worden als ik het me goed herinner maar ach jee na 2 weken stond het er nog helemaal aangekoekt aan de onderkant.
Ik wil niet heel lullig zijn maar zegt dat niet meer over t filiaal? Ik geloof niet zomaar dat er zo slordig mee omgegaan wordt in elke mac hoor.. dat wordt toch gecontroleerd...
nee hoor dat zegt helemaal nisk over het filiaal want ik heb ook een dagje in eindhoven gewerkt en het ging er even smerig aantoe. en de controles die worden meestal aangekondigd dus dan ging het wel allemaal volgens het boekje (en dan nog scoorden we slecht he omdat de meeste niet eens wisten wat de officiele regels zijn) en over de uitslag van de onaangekodigde controles kregen we niks te horen maar we wisten natuurlijk al meer dan genoeg.
Ik eet er niet, maar weet wel dat ze bij de Mac en de Subway erg strenge veiligheidseisen hanteren! Amerikaanse bedrijven he, bang voor schadecaims! En ze werken daar keurig met handschoenen aan. Maar die voorgesneden sla die daar heel de dag in zo'n bakje ligt, zou ik persoonlijk niet vertrouwen ivm de listeria-bacterie.
gelukkig zie ik toch wel meer mensen die het niet echt vertrouwen in het begin van mn zwangerschap hebben we daar ook wel een keer gegeten, maar dan een gewone hamburger terwijl ik zon zin had in een big mac haha ach ja alles voor een goed doel he liefs kim