Hier de 1e keer gestopt naar diverse pogingen om te verdoven (auw). De 2e keer met roesje, dus niks gevoeld. Het ergste heb ik dus nooit gevoeld gelukkig.
Ze apte me net dat de punctie verzet is naar morgen. Omdat ze een roesje krijgt . Ben blij voor dr haha was gewoon plaatsvervangend zenuwachtig.
Nou ben echt blij voor dr. Vandaag al mri en bloedprikken, morgen bloedprikken en punctie. Ze krijgt ws ook een leverpunctie dus nog ellende genoeg in het vooruitzicht. Zo stom, ik sprak dr net, zegt ze 'ja er kwam een andere arts bij, en die zegt, die punctie doen we straks, of wil je een roesje?' 'Ja maar van de week zei de arts dat ze dat niet doen, alleen bij kinderen'. 'Nee hoor zegt ze, als jij dat wil doen we het gewoon morgen met roesje'. Sprakeloos was ze haha.
Eigenlijk belachelijk toch?! Dat daar niet eenduidig beleid in is. Dan ben je dus afhankelijk van je arts of je pijn moet lijden of niet. Of misschien was dit een arts met iets meer 'hart'. Zo van: deze vrouw krijgt al genoeg te verduren.
pfff gelukkig hoor dat het kan, maar als ze dat gelijk gezegd hadden had dat weer een boel onnodige zenuwen bespaard .
Precies, mijn zoontje heeft er een stuk of 8 gehad maar idd altijd onder een roesje.(in tegenstelling tot de lumbaalpunctie, jeetje wat een hel!) Zelf heb ik er ook 1 gehad en nee, geen prettig ervaringen. Heel pijnlijk maar gelukkig ook maar heel kort
Ik heb idd ook als klein kind gehad. Ik kan me er gelukkig niks meer van herinneren, was geloof ik net 2, maar als ik het verhaal hoor van mijn moeder...pfff gelukkig doen ze tegenwoordig bij kinderen onder roesje/narcose!
Bedankt voor jullie reacties! Sidmick jemig 8 keer bij je kindje... Pff heb jullie verhaal gevolgd, onze kinderen zijn allebei van 3-2-12. Hij is beter toch?
jeetje ondanks roesje en verdoving had ik heel veel pijn... (nog steeds als ik beweeg/til maar goed...) gelukkig helpt het roesje om het minder erg te maken...