Beenmergpunctie.

Discussion in 'De lounge' started by AnneThamar, Nov 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Te duur...

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier de 1e keer gestopt naar diverse pogingen om te verdoven (auw). De 2e keer met roesje, dus niks gevoeld. Het ergste heb ik dus nooit gevoeld gelukkig.

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ze apte me net dat de punctie verzet is naar morgen. Omdat ze een roesje krijgt :p. Ben blij voor dr haha was gewoon plaatsvervangend zenuwachtig.

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat een goed nieuws!

5. AnneThamar

Nou ben echt blij voor dr. Vandaag al mri en bloedprikken, morgen bloedprikken en punctie. Ze krijgt ws ook een leverpunctie dus nog ellende genoeg in het vooruitzicht.

Zo stom, ik sprak dr net, zegt ze 'ja er kwam een andere arts bij, en die zegt, die punctie doen we straks, of wil je een roesje?' 'Ja maar van de week zei de arts dat ze dat niet doen, alleen bij kinderen'. 'Nee hoor zegt ze, als jij dat wil doen we het gewoon morgen met roesje'.

Sprakeloos was ze haha.

6. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Fijn dat het met een roesje kan. Succes met alle verdere onderzoeken.

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Eigenlijk belachelijk toch?! Dat daar niet eenduidig beleid in is. Dan ben je dus afhankelijk van je arts of je pijn moet lijden of niet. Of misschien was dit een arts met iets meer 'hart'. Zo van: deze vrouw krijgt al genoeg te verduren.

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    pfff gelukkig hoor dat het kan, maar als ze dat gelijk gezegd hadden had dat weer een boel onnodige zenuwen bespaard :( .

9. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Precies, mijn zoontje heeft er een stuk of 8 gehad maar idd altijd onder een roesje.(in tegenstelling tot de lumbaalpunctie, jeetje wat een hel!)
    Zelf heb ik er ook 1 gehad en nee, geen prettig ervaringen. Heel pijnlijk maar gelukkig ook maar heel kort

10. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    Ik heb idd ook als klein kind gehad. Ik kan me er gelukkig niks meer van herinneren, was geloof ik net 2, maar als ik het verhaal hoor van mijn moeder...pfff gelukkig doen ze tegenwoordig bij kinderen onder roesje/narcose!

11. AnneThamar

Bedankt voor jullie reacties!
    Sidmick jemig 8 keer bij je kindje... Pff heb jullie verhaal gevolgd, onze kinderen zijn allebei van 3-2-12. Hij is beter toch?

12. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Hij is gelukkig beter ja ;)
    Heel veel sterkte voor jullie!

13. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    jeetje ondanks roesje en verdoving had ik heel veel pijn... (nog steeds als ik beweeg/til maar goed...) gelukkig helpt het roesje om het minder erg te maken...

Share This Page