beentje van onze kleine! Is dit een hamburger?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door marjolein1987, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irm1980

irm1980 Actief lid

24 jan 2012
    174
    0
    0
    ik zie hier iets tussen de benen zitten hihi
    dus ik zeg jochie

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik denk ook een jongen, gezien een balzakje. Als het een meisje was zou er geen extra stukje zijn en dus geen balzakje.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk een meisje, omdat de echoscopiste dat zegt. Het gebeurt hier vaker op het forum dat de mening van een professional in twijfel wordt getrokken en dan blijkt het toch te kloppen.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nou mijn man had de boom in gekunt maar ik had dus toch echt og een echo laten maken voor alleen het geslacht.
    Helemaal omdat het tussendoor na afloopt ter loops word gevraagt.

5. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik zou ook nog even voor mijn eigen gemoedsrust een snelle geslachtsecho laten maken.
    Ik zou hier echt niet tegen kunnen en ook ik dacht bij de eerste echo al aan een jongen maar ik heb er geen verstand van:D

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ben ik het mee eens. Buiten dat zijn dit geen goede echo's om het geslacht te kunnen zien. De echoscopiste heeft ws tijdens de echo een duidelijker beeld gehad.

Maar als je het echt wil weten zou ik toch nog een echo laten maken.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

klopt wat ej zegt maar een mesn kan fouten maken toch? En schijnbaar komt het iets vaker voor dat ze het fout hadden...maar ja dan is het meestal wel zo dat het van begin af aan al moeilijker te zien was he;)

8. Marieke1983

Tuurlijk komen fouten voor, maar dat kunnen wij nu nuet van een onduidelijke foto afhalen.

Weten jullie mamav3boys nog? Echoscopist zei meisje en iedreen hier beweerde dat het een jongen was adhv 4 foto's. Nou mooi dus dat iedereen het hier fout had.

Echoscopisten zien veeeeeeeeeeeeel meer dan wij, omdat ze bewegend beeld hebben en getraind zijn.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja je hebt gelijk hoor:D wil alleen maar zeggen dat echoscopisten het ook wel eens fout hebben;)

10. Marieke1983

Ik weet er alles van, mijn oudste was eerst 'misschien een meisje' ;)
    Maar hij lag er enorm slecht voor en het beeld was erg slecht.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja dan verklaart het t ook he........

Deel Deze Pagina