Buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sunshine88, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik wil graag een buggy kopen voor mijn dochtertje, lijkt me namelijk veel makkelijker als we effetjes snel weg moeten en is in de auto ook veel fijne dan heel die kinderwagen uit elkaar halen want een buggy klap je zo in.

Mijn vraag is nu, welke buggy is nou echt fijn? Er zijn er namelijk zoveel dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
    Graag jullie ervaringen.

Alvast hartstikke bedankt!

X

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb er net 1 gekocht van bambino bij de kruidvat echt een mooi ding voor maar €35,- ik heb hem ook gekocht voor even snel. Ik heb er namelijk ook 1 op de kinderwagen. Maar dat ding is zo groot en zwaar dat ik deze erbij gekocht heb.

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik heb de maclaren xt techno,ze ligt er al in en die rijd heerlijk,aangezien ze er al vanaf de geboorte in kunnen is het een makkelijk en heerlijk ding. (ze is helaas al uit haar wagenbak gegroeit. Hij kost 295 euro,maar rijd echt heerlijk,kunnen lange mensen achter lopen en die kleintjes zakken er niet zo in onder uit. Absoluut zijn geld waard.

4. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Past die nou ook op de fiets? want ik kon nergens het gewicht vinden...

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier heel plezier van de Quinny Zapp

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Geen idee maar hij is niet heel zwaar. Hij is wel lekker compact opgevouwen.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb er een van de prenatal eigen merk. Prima ding, meerdere standen, kan ook mee op de fiets. En ze zitten er prima in, in de kinderwagen zaten ze voor geen meter omdat die veel te breed in te diep was. Pas na 1,5 a 2jr paste dochter daar goed in nu niets eens meer omgebouwd.

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    wij hebben een koelstra twiggy en die rijd ook super lekker hij weegt slecht 4,8 kilo en kan makkelijk mee op de fiets...

9. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Nuna Pepp. Wel duur, maar prima. Kan goed mee op de fiets, hangt dan niet aan de zijkant maar aan de achterkant van je fiets.

10. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven want moet straks ook weer een duo kinderwagen kopen.

Rijd die Bambino wel lekker soepel? Want dat vind ik wel belangrijk.

11. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring met de prenatal buggy?
    Heb er namelijk eentje gevonden via marktplaats voor maar 15 euro.

Deel Deze Pagina